- جلسه فوق العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد
- با تسلیت شهادت رئیسجمهور و همراهان ایشان رهبری پنج روز عزای عمومی اعلام کردند
- اسامی شهدای حادثه سقوط بالگرد +جزئیات
- رئیسجمهور ایران به شهادت رسید
- دستور «رییسی» برای نجات فرزندان «سقط»
- جمعآوری ۴۵۰ پلاک قرمز در تهران/ کمبود ظرفیتی برای پذیرش بیخانمانها نداریم
- تایید قطع ۱۶ هزار درخت در پارکهای جنگلی تهران و چرایی آن
- لزوم بررسی پیشنهاد محل جدیدی برای مدیریت پسماند تهران به عنوان جایگزین آرادکوه
- یارانه ۳۰۰ هزار تومانی امشب واریز میشود
- دستور وزیر راه برای خرید سیمان و فولاد مسکنهای حمایتی از بورس کالا
- زمان مالیات بر عایدی سرمایه میلیاردرها فرا رسیده است؟
- تورم ۵۷ درصدی برای تولیدکنندگان مرغداری
- پورابراهیمی: مجلس درباره وضعیت بازار سرمایه جلسه فوقالعاده برگزار کند
- احیای ظرفیتهای گردشگری در دولت سیزدهم/ نجات خلیج گرگان و توسعه شهرهای ساحلی
- بازدید رئیسی از پروژه ترانزیتی جادهای و ریلی ارس بهعنوان بخشی از کریدور شرق-غرب
» اجتماعی
» اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران/ تلاش واحدهای بازرسی برای مبارزه با فساد اداری
تاریخ انتشار : 2024/02/21 - 11:05
مدیرکل دفتر بازرسی و امورحقوقی استانداری تهران اعلام کرد
اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران/ تلاش واحدهای بازرسی برای مبارزه با فساد اداری
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران قرارگیری ارتباط مردمی و پاسخگویی را به عنوان دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران اعلام کرد و گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران شاخص های مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامههای ارتباط مردمی چهره به چهره و سامد یکی از شاخص های ارزیابی است.
اسدالله تقی زاده در گفتوگو با ایسنا، در این باره گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گروی خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.
وی افزود: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد؛ البته نیاز به هماهنگی های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده میشود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداریها بصورت مستند و مستدل صورت بگیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ادامه داد: برپایی میز خدمت بصورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دوسال گذشته انجام شد که امیدواریم تا با پیگیری و نظارت فرماندار تهران این امر بطور دائم و جدی ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم. ملاقاتهای چهره به چهره در شهرستانها با محوریت فرمانداران انجام میشود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسئول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.
تقی زاده ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان روزهای سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبههای پاسخگویی هستند و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.
به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسئولان در برنامهها و مناسبتهای مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز بکار دولت مردمی در حال اجر است.
وی افزود: حضور مسئولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه به بخشی امور مردم در گام بعدی قطعا مهمتر از شروع کار است.
برچسب ها : بازرسی , شاخص ارزیابی , فساد اداری , مبازره با فساد اداری , مدیران استان
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر