زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » درباره ما
تاریخ انتشار : 2018/10/17 - 11:01
 کد خبر: 21617
 36758 بازدید

درباره ما

پایگاه تحلیلی – خبری تدبیر تازه نیوز از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف آغاز کرده است.

درباره ما

پایگاه تحلیلی – خبری تدبیر تازه نیوز از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در جهت اطلاع رسانی در حوزه های مختلف آغاز کرده است.
امروزه فضای رسانه ای سخت متاثر از فضای مجازی است برعکس سالهای نه چندان دور رسانه ها در فضای جدید تنها نمی توانند به انعکاس اخبار اکتفا کنند چنانچه پس از حادثه و یک اتفاق خبر ها به سرعت در میان کاربران دست به دست می شود و بی شک در این فضا تحلیل آنچه که اتفاق افتاده مهمترین وظیفه یک رسانه است.
در این ره پایگاه تحلیلی – خبری تدبیر تازه نیوز علاوه بر یک رسانه مکتوب حضور در فضای سایبر را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این پایگاه خبری با التزام به قوانین جمهوری اسلامی ایران تعبیه گردیده و با رویکردی اعتدالی متعلق به هیچ جناح و گروه خاصی نیست. «تدبیر تازه نیوز» در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان انقلاب فعالیت می کند و از غلتیدن به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.
این مجموعه نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌ها، عملکرد مسئولان و احزاب را وظیفه ذاتی خود می‌پندارد و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه، حق پرسشگری شهروندان و وظیفه پاسخگویی مسئولان با جدیت دنبال می‌کند.
تحریریه تدبیر تازه همچنین با بهره‌مندی از همکاران حرفه‌ای و با سابقه می‌کوشد گام های ارزنده ای در عرصه‌های جدید اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف بردارد.
در این راستا مدیران، خبرنگاران و دست اندرکاران مجموعه خبری تدبیر تازه خود را ملزم به رعایت قواعد و اصول اخلاق حرفه ای به قرار زیر می دانند:
تلاش در جهت حصول اطمینان از صحت اخبار از راههای مختلف و اجتناب از انعکاس اخبار با منابع غیرموثق
پایبندی کامل به حقوق مالکیت معنوی در اخبار، گزارش ها و سایر مطالب به نحوی که هرگونه استفاده از متون با شرح مناسب منبع اصلی ارائه گردد
استقلال کامل در نشر اخبار و مطالب سایت و رعایت جانب انصاف و پرهیز از هرگونه جهت گیری و منفعت طلبی حزبی، گروهی، نژادی و فردی
اجتناب از قبول هرگونه هدیه خارج از عرف و اجتناب از تاثیرپذیری و جهت گیری در مطالب
اطلاع رسانی شفاف، صحیح، دقیق و سریع برای همه

امید است که این رسانه بتواند گام های مهمی را در جهت آگاهی بخشیدن به مخاطبان در عرصه اطلاع رسانی بردارد.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول : امیر دیانی


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ
ارسال دیدگاه