- عادل فردوسی پور : از من شکایت شده است
- پزشکیان : درایت رهبری بود که اجازه ندادند عدهای همچنان مداخله کنند
- گرمای بیسابقه در ایران / شنبه و یکشنبه آتشین در راه
- ترامپ: اگر ترور شوم، ایران باید از صفحه روزگار محو شود
- چین حامل پیام برای پزشکیان در مراسم تحلیف
- خطر قطع برق بیخ گوش ایرانیان/ آخرین وضعیت مصرف برق را ببینید
- ظریف : مراحل پایانی معرفی کاندیداهای وزارت به پزشکیان / جزئیات معرفی گزینه ها
- ارمنستان : تکذیب خرید 500 میلیون دلاری سلاح از ایران
- تعطیل و تغییر ساعت کاری ادارات برخی استان ها ؛ شنبه ۶ مرداد
- پرندگانی که اعصاب ندارند(عکس)
- فرونشست زمین در ونک؛ یک نفر مصدوم شد/ عکس
- جزییات تسهیلات سربازی برای مشمولان ورزشکار
- مغز ما زمان را بیشتر شبیه شمارنده میبیند تا ساعت
- خوردن تُن ماهی در این شرایط خطرناک است / ماهی های تنبل تُن میشوند؟
- ۱۰ خاصیت شگفت انگیز ساقه گیلاس / نکاتی که باید در مصرف ساقه این میوه بدانید
» اجتماعی
» اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران/ تلاش واحدهای بازرسی برای مبارزه با فساد اداری
تاریخ انتشار : 2024/02/21 - 11:05
مدیرکل دفتر بازرسی و امورحقوقی استانداری تهران اعلام کرد
اعلام دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران/ تلاش واحدهای بازرسی برای مبارزه با فساد اداری
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران قرارگیری ارتباط مردمی و پاسخگویی را به عنوان دو شاخص ارزیابی مدیران استان تهران اعلام کرد و گفت: برای ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران شاخص های مختلفی وجود دارد که پاسخگویی در برنامههای ارتباط مردمی چهره به چهره و سامد یکی از شاخص های ارزیابی است.
اسدالله تقی زاده در گفتوگو با ایسنا، در این باره گفت: مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و ادای صحیح این امانت در گروی خدمت صادقانه، صحیح و بی منت به مردم است.
وی افزود: در زمینه مبارزه با فساد اداری باید تلاش بیشتری توسط واحدهای بازرسی در سطح استان صورت گیرد؛ البته نیاز به هماهنگی های بیشتر در فضای بین بخشی با سایر مراجع نظارتی و قضایی مشاهده میشود که بایستی توسط این اداره کل و فرمانداریها بصورت مستند و مستدل صورت بگیرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ادامه داد: برپایی میز خدمت بصورت مستمر در نماز جمعه تهران کار ویژه ای بود که برای اولین بار در حوزه شهر تهران با هدایت این اداره کل و مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری طی دوسال گذشته انجام شد که امیدواریم تا با پیگیری و نظارت فرماندار تهران این امر بطور دائم و جدی ادامه داشته باشد.
وی تاکید کرد: رضایتمندی مردم، شاخص مهم ارزیابی عملکرد مدیران استان تهران است و در بررسی این شاخص با کسی تعارف نداریم. ملاقاتهای چهره به چهره در شهرستانها با محوریت فرمانداران انجام میشود؛ همچنین در صورت کوتاهی مدیری نسبت به حضور در میان مردم آن مسئول تذکر گرفته و منجر به برخورد اداری و قانونی خواهد شد.
تقی زاده ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان روزهای سه شنبه هر هفته مکلف به برگزاری ملاقات چهره به چهره و بی واسطه با شهروندان تحت عنوان سه شنبههای پاسخگویی هستند و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران همین مقوله است.
به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران، رویکرد دولت سیزدهم در ارتباط دولت با مردم، رویکردی مبتنی بر در میان مردم بودن است، از این رو حضور مسئولان در برنامهها و مناسبتهای مختلف و همچنین به صورت مستمر در استان تهران از آغاز بکار دولت مردمی در حال اجر است.
وی افزود: حضور مسئولان در جمع مردم گام اولیه بوده و ظرفیتی بی بدیل را در راستای تحقق شعار دولت مردمی شکل داده اما استمرار و نتیجه به بخشی امور مردم در گام بعدی قطعا مهمتر از شروع کار است.
برچسب ها : بازرسی , شاخص ارزیابی , فساد اداری , مبازره با فساد اداری , مدیران استان
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر