- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» فعالسازی رمز پویا خدمتی درراستای مشتری مداری است
تاریخ انتشار : 2019/12/14 - 16:03
فعالسازی رمز پویا خدمتی درراستای مشتری مداری است
حجتالله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: فعالسازی رمز پویا خدمتی در راستای مشتری مداری است.
حجتالله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که صبح امروز در کارگاه آموزشی مدیران شعب استانها در شهرستان قزوین سخن میگفت با اعلام مطلب فوق اظهار داشت؛ خدمات و محصولات به مشتریان بر بستر الکترونیک و غیر الکترونیک میتواند از تنوع و تفاوت و سطوح مختلف برخوردار باشد اما قدر مسلم رویکرد و کارکرد خدماترسانی علاوه بر کمک به تسهیل، تسریع، انتفاع بخشی و ایجاد رضایت برای مشتریان برابر اقتضا و نیازسنجی همواره در راستای صیانت از حقوق آنان کاهش ریسک و ایجاد امنیت تلقی میگردد.
وی در همین رابطه افزود: موضوع فعالسازی رمز پویا در جهت صیانت از حقوق مشتریان، پیشگیری از تبعات و مشکلات آتی ناشی از فیشینگ ها و تهدیدهایی از جنس الکترونیکی و ایجاد امنیت برای مشتریان میباشد.
مهدیان بر آمادگی هر چهبهتر و بیشتر شعب و کارکنان در ارائه خدمت رمز پویا به مشتریان تأکید کرد. مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توفیقات بانک توسعه تعاون بهویژه درعاملیت طرحهای ملی گفت: با توجه به اینکه یکی از عوامل موثر در رشد و بزرگ شدن حجم فعالیت بانک ورود به طرحهای ملی میباشد که ادامه و بهبود این روند و ارتقاء وضعیت و بهرهگیری مناسب از این شرایط مستلزم همکاری همهجانبه و تعاملی با دستگاههای اجرایی استانی بهویژه دستگاههای ذیربط ازجمله تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنایع و معادن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و جهاد کشاورزی است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران را بهصورت کاربردی موثر دانست و دراینباره گفت یکی از دغدغههای هر سازمان در شرایط کنونی رویکرد دانشی و تسهیم دانش و بهرهگیری از ظرفیتهای مختلف در توسعههای علمی و عملی است و از آنجاییکه نقش مدیران استانی درپیشبری و اجرای برنامههای بانک و خدمترسانی به مشتریان موثر قلمداد میگردد لذا پرداختن به این امر و ادامه این موضوع میتواند محمل مناسبی برای توسعه دانش و تسهیم دانش در سطح استانها و شعب باشد.
همچنین در این دوره آموزشی سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره نیز مدیرعامل بانک توسعه تعاون را همراهی میکرد ضمن آنکه در این کارگاه آموزشی کریم میرزا خانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش گزارشی را در خصوص این دوره و دیگر برنامههای مرکز آموزش و پژوهش مانند برگزاری المپیاد علمی در بانک ارائه کرد.
شایانذکر است، مدرسان این دوره آموزشی کاربردی، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت مباحث اخلاق حرفهای و مشتری مداری، قاسم توکلی مدیر امور حراست مباحث حراستی، پرویز اسدی ماهفروزی مدیر امور حقوقی مباحث حقوقی، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایهگذاری مباحث اعتباری، محمد مهدی احمدی مدیر امور بازرسی مباحث بازرسی، فرشید طهمورثی مدیر امور بینالملل مباحث ارزی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب مباحث شعبهای را ارائه مینمایند.
برچسب ها : توسعه تعاون
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر