زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۱
» خبر داغ » باقری: تمرینات منظم‌تری نسبت به فصل‌های قبل داشتیم/ بازیکنان با کیفیتی به استقلال آمده‌اند
تاریخ انتشار : 2019/08/10 - 9:50
 کد خبر: 68298
 168 بازدید

باقری: تمرینات منظم‌تری نسبت به فصل‌های قبل داشتیم/ بازیکنان با کیفیتی به استقلال آمده‌اند

هافبک باشگاه استقلال می‌گوید این تیم همیشه برای قهرمان شدن در لیگ‌ برتر شرکت می‌کند و غیر از این نمی‌توان حالت دیگری را در نظر گرفت.

باقری: تمرینات منظم‌تری نسبت به فصل‌های قبل داشتیم/ بازیکنان با کیفیتی به استقلال آمده‌اند

فرشید باقری هافبک باشگاه استقلال درباره شرایط فردی خودش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اظهار کرد: بعد از مصدومیتی که برای من پیش آمد، به بهبودی خوبی رسیده‌ام و الان مشکل خاصی ندارم و از نظر بدنی بعد از مصدومیت با سامان اسکندری تمرینات اختصاصی خودم را انجام دادم و وضعیت جسمی خودم را در حالت ایده‌الی نگه داشتم. در این چند روزی که به تیم اضافه شدم، تمرینات بسیار خوبی داشتیم و با یک کادر فنی و کادر بدنسازی حرفه‌ای آمادگی خود را برای مسابقات لیگ برتر به دست می‌آوریم.

او درباره حضور آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:‌ فکر می‌کنم کسی که در سالیان اخیر در اینتر مربی‌گری کرده است،‌ احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد و نیازی نیست درباره او نظر داده شود. او یک آدم حرفه‌ای است و همه چیز روی نظم درستی و به روز در تیم پیش می‌رود. تیم تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و من نظم و برنامه‌ریزی دقیق را در تمرینات احساس کردم و این نظم می‌تواند باعث می‌شود تا اتفاقات مثبتی در استقلال رخ دهد.

هافبک باشگاه استقلال درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و مشخص شدن حریفان استقلال و همچنین دشوار بودن حریف‌های پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی اظهار کرد:‌ درباره قرعه‌های لیگ از الان نمی‌توان اظهار نظر کرد باید چند هفته بگذرد و آن موقع است قدرت تیم‌ها مشخص می‌شود. از الان نمی‌توان گفت چه تیمی ضعیف و چه تیمی قوی است که بخواهیم درباره آن‌ها صحبت کنیم.

باقری درباره تغیرات قوانین داوری و همچنین شاخص‌گذاری فدارسیون فوتبال برای تجهیز استادیوم‌های لیگ برتر گفت: در این رابطه به طور دقیق اطلاعاتی ندارم اما قطعا هر گونه سخت‌گیری که موجب شود کیفیت مسابقات لیگ برتر بیشتر شود، به سود ما فوتبالیست‌ها و به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در فصل پیش رو می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر تاکید کرد:‌ ما امسال اسکلت تیم را نتوانستیم حفظ کنیم و بزرگ‌ترهایی که می‌توانستند در نتیجه‌گیری تیم به ما کمک کنند، از تیم جدا شدند. اما خدا را شکر بازیکنان خوب و با کیفیتی وارد باشگاه شدند. همه جوان و با انگیزه هستند و تلاش زیادی در تمرین می‌کنند تا بتوانند آمادگی لازم را برای فصل پیش رو مسابقات لیگ برتر به دست آورند.

باقری افزود: ما این تجربه‌ها را از سال گذشته به دست آوردیم که باید اول فصل امتیازات زیادی جمع کنیم و نباید هفته‌های ابتدایی فصل امتیاز از دست بدهیم و با توجه به کادر فنی حرفه‌ای که داریم و با توجه به تجربه‌ای که به دست آوردیم،‌ می‌توانیم قوی‌تر و بهتر کارمان در لیگ برتر آغاز کنیم.

او در پایان گفت: امسال تمرینات استقلال خیلی با برنامه‌تر، منظم‌تر و منظم‌تر نسبت به فصل‌های گذشته آغاز شد و همین موجب می‌شود که ما به شروع فصل خیلی امیدوار باشیم . استقلال همیشه برای قهرمان شدن در لیگ شرکت می‌کند و غیر از این نمی‌توان حالت دیگری را در نظر گرفت.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه