- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» قدمهای بزرگی در زمینه خدمات الکترونیک برداشتهایم
تاریخ انتشار : 2019/07/22 - 15:23
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی در بازدید از الکامپ:
قدمهای بزرگی در زمینه خدمات الکترونیک برداشتهایم
قائممقام مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی در بازدید از غرفه سازمان تامیناجتماعی در نمایشگاه الکامپ تصریح کرد: در زمینه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری سازمان تامیناجتماعی قدمهای بزرگی برداشتهایم.
![قدمهای بزرگی در زمینه خدمات الکترونیک برداشتهایم](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/244186-600x330.jpg)
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا با اشاره به اهمیت ارائه خدمات الکترونیک تامیناجتماعی، افزود: با توجه به پوشش بیش از ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور ارائه این خدمات بسیار ضروری است
وی ادامه داد: همچنین یک میلیون و ۲۰۰ هزارنفر کارفرما لازم است حقبیمه کارگران خود را واریز کنند؛ ۱۴ میلیون نفر بیمه شده میخواهند سوابق بیمهای خود را ماهیانه رصد کنند و ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مستمریبگیر میخواهند دریافتی و فیش حقوقی خود را بازبینی کنند که ضروری است سازمان تامیناجتماعی این خدمات را به بهترین و آسانترین شیوه ممکن به جامعه هدف خود ارائه کند.
قائممقام مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی همچنین در بخش درمان نیز ارائه خدمات الکترونیک را بسیار مهم دانست و گفت: برای مثال انجام اموری مانند نوبتدهی یا انطباق داروها با فارماکوپه دارویی نیازمند برخورداری از خدمات الکترونیک برای ایجاد تسهیل در کار است.
زدا با اشاره به جایگاه سازمان تامیناجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمهای کشور اظهار کرد: خوشحالم که سازمان تامیناجتماعی در راستای ارائه خدمات الکترونیک موفق عمل کرده است و امیدوار هستم که ایرادات کار برطرف شود و با سرعت بیشتری به سمت خدمات غیرحضوری و الکترونیکی پیش رویم.
وی افزود: معماری و زیرساخت ارائه خدمات الکترونیک سازمان نیازمند جامعنگری و کلانسازی است و نباید این خدمات به گونهای پراکنده و بدون ارتباط با سایر حوزهها پیش رود. به ویژه اینکه سازمان تامیناجتماعی مانند قطار در حرکتی است که ایجاد هرگونه تغییر در شیوههای پیشین و سنتی آن به آسانی میسر نمی شود اما کارشناسان و متخصصان سازمان توانستند این مسیر رد با موفقیت طی کنند.
شایان ذکر است چهارمین روز نمایشگاه بینالمللی الکامپ همچنان با استقبال خیل عظیمی از مردم مواجه بوده و غرفه سازمان تامین اجتماعی در این روز نیز پاسخگوی شمار زیادی از بازدید کنندگان است.
غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) واقع در سالن 41 (دولت الکترونیک) نمایشگاههای بین المللی تهران از 27 تا پایان 30 تیر ماه ساعت 10 صبح الی 18 پذیرای بازدیدکنندگان است.
برچسب ها : تامین اجتماعی , خدمات الکترونیک
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر