- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» رضایتسنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی
تاریخ انتشار : 2019/07/06 - 11:36
رضایتسنجی بیمه کوثر از عملکرد مراکز درمانی
رضایتسنجی از عملکرد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کوثر به منظور افزایش رضایت بیمهشدگان آغاز شد.
به گزارش روابطعمومی بیمهکوثر، احمدرضا عصاری گفت: فرایند دریافت خدمات بیمهشدگانی که به صورت حضوری به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت مراجعه میکنند، توسط کارشناسان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بررسی و با همکاری مدیریتهای بیمههای درمان و فناوری اطلاعات و ارتباطات راهکارهای لازم برای افزایش رضایت مراجعهکنندگان ارایه میشود.
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه این پروژه، ارتباط جدیدی را بین کارشناسان شرکت بیمه کوثر و بیمهشدگان برقرار میکند، خاطرنشانکرد: رضایتسنجی از جمله مهمترین عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمهای است چون با سنجش رضایت بیماران و مشخص کردن نیازهای آنها، میتوان اهداف را مطابق با انتظارها و نیازهای آنان تدوین و عملکرد شرکت را نیز بهینه کرد، بنابراین قدم اول ما کسب اطلاعات از نظرها و انتظارهای بیماران است.
وی با اشاره به اینکه آنچه در این پروژه مهم است، ایجاد یک سیستم پاسخگویی مناسب، در دسترس و عادلانه برای حلوفصل مشکلات است، گفت: پاسخگویی به مشتریان در تمام مراحل دریافت خدمات درمانی و پیگیری مشکلات پیشآمده، از عوامل موثر در افزایش کیفیت خدمات بیمهای و همچنین شاخص تعیینکنندهای در میزان رضایت بیمهشدگان است.
عصاری از رویت عملکرد این مراکز در زیر ذرهبین بیمه کوثر خبرداد و گفت: در این پروژه، میزان رضایت بیمهشدگان از کارکرد کارکنان مراکز درمانی، خدمات اورژانس و فضای فیزیکی بررسی میشود. این مراکز با ارايه خدمات درماني مناسب میتوانند نقش مهمي در ايجاد رضايت بيمهشدگان داشته باشند.
مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه رضایت بیماران از خدمات دریافتی، شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات مراکز درمانی طرفقرارداد است، تاکید کرد: میزان رضایت بیماران، منعکسکننده توانایی کارکنان این مراکز و میزان رعایت حقوق بیمار است.
وی با تاکید بر این مطلب که خدمات درمانی در میان انواع مختلف خدمات دارای جایگاه ویژهای است و مراکز درمانی باید امکان دسترسی به این خدمات را دربرابر هزینههای دریافتی فراهم سازند، تصریحکرد: بیمار، مشتری اصلی خدمات است و رضایت او میتواند نشان دهنده انجام صحیح ارایه خدمات درمانی باشد.
برچسب ها : بیمه کوثر , رضایت سنجی
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر