- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» اقتصادی
» آذری جهرمی: توجیهات شرکت های خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست
تاریخ انتشار : 2019/06/23 - 9:47
آذری جهرمی: توجیهات شرکت های خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی درباره لزوم بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکتهای ارائهدهنده خدمات ارتباطی، به پایان مهلت در نظر گرفته شده برای این شرکت ها اشاره کرد و نوشت که توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.
![آذری جهرمی: توجیهات شرکت های خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/5186768.jpg)
محمدجواد آذری جهرمی شنبه شب افزود: مهلت دو هفته ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روالها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می کنیم.
وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفتهای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویسدهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکتهای ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.
آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکتها انتقاد کرده بود: «پاسخگویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»
جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکتهای ارائه دهنده اینترنت مهلت میدهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.
گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکین رگولاتوری نشان میدهد که فراوانی شکایات ثبت شده حوزه اینترنت شرکت مخابرات در فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به عدد ۶۲۹ میرسد و بیشترین دلیل شکایات کاربران را همین موضوع پشتیبانی تشکیل میدهد. بر اساس همین گزارش با اینکه تعداد ۸۳۹ شکایت رسیدگی شده ولی مجموعاً ۱۳۸ شکایت در مراحلی چون بازبینی و سایر موارد باقی مانده است.
با نگاهی کلیتر به گزارش رگولاتوری میتوان دریافت که شکایت از اکثر شرکتهای ارائه دهده اینترنت در حیطه پشتیبانی مشتریان بیشترین سهم مجموعه شکایات کاربران را در بر میگیرد و به نظر میرسد این بخش مهم در شرکتها چندان سامان نیافته است.
برچسب ها : آذری جهرمی , مخابرات , وزیر ارتباطات , پشتیبانی
دسته بندی : اقتصادی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر