زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۲۸
» انرژی » نخستین دیدار مدیر عامل شرکت توسعه پتروایران برگزار شد
تاریخ انتشار : 2019/05/05 - 13:39
 کد خبر: 50888
 266 بازدید

نخستین دیدار مدیر عامل شرکت توسعه پتروایران برگزار شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این دیدار پس از تلاوت آیاتی از کلام […]

نخستین دیدار مدیر عامل شرکت توسعه پتروایران برگزار شد

به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی، در ابتدای این دیدار پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، آقای حاجی حسین زاده ضمن خیر مقدم به مهندس سپهری و به فال نیک گرفتن انتصاب ایشان در راس مدیریت شرکت، از تلاش های مدیران گذشته به نیکویی یاد کرد.

سپس مهندس سپهری با قرار گرفتن در جایگاه به ایراد سخن پرداخت. وی ابتدا با قدردانی از مجموع مدیران پیشین که در رشد و توسعه شرکت توسعه پتروایران نقش داشته اند، از حضور خود در جمع خانواده پتروایران ابراز خرسندی نمود.

ایشان اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و همکاری گروهی در جهت دستیابی به اهداف عالیه شرکت موفق تر از پیش فعالیت نماییم. مدیر عامل پتروایران در ادامه، ضمن تاکید بر نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه شرکت، حفظ و صیانت از کارکنان شرکت را از اولویت های خود خواند. آقای سپهری در بخش مهمی از سخنان خود، تصریح کرد تمرکز شرکت بر اجرای پروژه ها با بالاترین کیفیت و سود آوری خواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر تاثیر چگونگی ارتباطات میان کارفرما و پیمانکار به عنوان یک عامل کلیدی در موفقیت پروژه، خواهان توجه موکد به این مهم از سوی مدیران و کارکنان شرکت شد.

مدیر عامل پتروایران در ادامه این نشست، بر تعهد سازمانی، برنامه ریزی، کار تیمی، اولویت بندی فعالیت ها، انسجام و هماهنگی و تفویض اختیار به عنوان محورهای اساسی کار خود تاکید نمود.

گفتنی است در پایان این دیدار با دعوت مهندس سپهری از کارکنان شرکت جهت مشارکت در پویش کمک رسانی به هموطنان سیل زده کشور، فرم های کمک رسانی بین همکاران توزیع شد.

خاطر نشان می سازد در همین راستا، طی روزهای اخیر اولین کاروان کمک های شرکت توسعه پتروایران به ارزش تقریبی 2،500،000،000 ریال جهت تحویل به ستاد مدیریت بحران راهی استان خوزستان گردید. این نشست با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : انرژی , خبر داغ
ارسال دیدگاه