زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۶
» بانک و بیمه » عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:در راهبردها و برنامه های بانک، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری مدنظر قرار گیرد
تاریخ انتشار : 2019/02/04 - 13:43
 کد خبر: 39400
 110 بازدید

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:در راهبردها و برنامه های بانک، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری مدنظر قرار گیرد

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:درشرایط کنونی کشور که دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته است با خدمت، هوشیاری، هوشمندی ، انسجام، وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی و از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:در راهبردها و برنامه های بانک، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری مدنظر قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی کیامرز قاسمی زانیانی که صبح روز شنبه 13 بهمن در نخستین مرحله از هم اندیشی معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی استان های این بانک سخن می گفت با تأکید بر ضرورت ایستادگی در این جنگ تمام عیار یادآور شد: همان طورکه با نوآوری، خلاقیت، شجاعت و ایثارگری توانستیم دوران دفاع مقدس را پشت سر بگذاریم با همان روحیات قادر خواهیم بود از این وضعیت عبور کنیم.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره بر ضرورت اصلاح امور مربوط به شعب و نظام ساختاری آن، بر رعایت انصاف، برنامه ریزی دقیق، سنجش و ارزیابی برنامه ها با هدف شناسایی نقاط ضعف و بهبود آن تأکید کرد.
وی با تأکید بر نقش تلاش کارکنان در ارتقای جایگاه این بانک و افزایش سهم از بازار یادآور شد: ارتقای جایگاه بانک کشاورزی در میان 100 شرکت برتر کشور نتیجه همین تلاش هاست.
قاسمی زانیانی در بخش دیگری از سخنان خود خلق نقدینگی، واسطه گری مالی و جریان درست اعطای تسهیلات را قلب تپنده نظام بانکی دانست و افزود: اگر در این زمینه نقش آفرینی درستی داشته باشیم ،می توانیم در تبیین موفقیت عملکردی بانک نیز نقش داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در سایه ارائه خدمت مناسب و رضایت مشتری این موفقیت ها متبلور خواهد شد افزود: در راهبردها و برنامه های بانک، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری باید مدنظر قرار گیرد.
بر اساس این گزارش در این همایش محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی این بانک نیز ضمن تبیین اولویت های راهبردی حوزه مشتریان ، انتظارات این حوزه را با تأکید بر برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تهیه و تدوین خط مشی سالانه،روش‌های سهم از بازار انواع حساب های جاری، ارتقای کارآمدی شعب شهری، بهبود وضعیت شعب کم بازده ،فروش موفق محصولات و خدمات، بهینه سازی ترکیب منابع ،تحقق به هنگام برنامه های تعهدی بانک و راهبری اثربخش شعب اعلام کرد.
این گزارش می افزاید؛ نخستین مرحله از هم اندیشی معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی استان های بانک کشاورزی با حضور کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره،محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان وبانکداری عمومی، روسا،معاونان و کارشناسان ادارات کل بازاریابی و فروش خدمات و خدمات نوین بانکداری الکترونیک همچنین معاونان امور مشتریان و کارشناسان بازاریابی مدیریت های شعب این بانک در استان ها روز شنبه13 بهمن در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه