- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» واحد پیگیری و وصول مطالبات خاستگاه بانکداران حرفهای و زبده بانک است
تاریخ انتشار : 2019/01/29 - 12:00
واحد پیگیری و وصول مطالبات خاستگاه بانکداران حرفهای و زبده بانک است
گردهمایی سراسری کارشناسان پیگیری و وصول مطالبات بانک سامان سراسر کشور با حضور و سخنرانی قائممقام مدیرعامل بانک در آکادمی سامان برگزار شد.
![واحد پیگیری و وصول مطالبات خاستگاه بانکداران حرفهای و زبده بانک است](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/بانک-سامان-3.jpg)
به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در این گردهمایی که با حضور کارشناسان فعال در شعب سراسر کشور در آکادمی سامان برگزار شد، علیرضا معرفت قائممقام مدیرعامل بانک در سخنانی با اشاره به روند آغاز مطالبات در بانکها اظهارداشت: آغاز بحران اقتصادی در اواخر دهه 1380 سرآغاز ایجاد معضل معوقات بود و چون تا آن زمان مساله حادی نبود، فکری هم برای حل آن نشده بود.
وی افزود: پس از گذشت حدود یک دهه، امروز دیگر پیگیری و وصول مطالبات، تنها یک تلفن و تهدید بدهکار به بازپرداخت بدهیاش نیست. بلکه به یک دانش تبدیل شده است که شامل روانشناسی، شخصیتشناسی، مکالمه تلفنی و مذاکره حضوری، دانش محاسبات ذهنی و مباحث حقوقی میشود.
قائممقام مدیرعامل بانک سامان از ایجاد واحد جدید «پیگیری و وصول مطالبات» در بانک سامان خبرداد و گفت: پس از ماهها بررسی و تحقیق، بانک سامان بهعنوان نخستین بانک کشور تصمیم به تشکیل این واحد گرفت و با مشاوره دو شرکت بینالمللی، تلاش میکنیم بتوانیم ریشه این بحران در بانک را خشک کنیم.
معرفت تصریح کرد: تمام بانکدارانی که برای این واحد جدید انتخاب شدهاند، از همکاران باهوش و خبره بانک هستند و بیش از سه ماه برای انتخاب آنها زمان صرف شده است از این رو بانک حساب ویژه ای روی این گروه از نیروهای خود بازکرده است و با نگاه سرمایه گذاری جدی و آینده نگرانه ای از توان و تخصص آنها استفاده خواهد کرد.
معرفت افزود: ما در این مسیر از هیچ کوششی برای ارتقا سطح دانش و عملیات بین بانکداران این واحد دریغ نخواهیم کرد و با توجه به نقش کلیدی و مهم این تیم برای حال و آینده بانک از حمایت های جدی مدیریت ارشد بانک برخوردار خواهند بود.
عباسعلی رمضانی رییس اداره پیگیری و وصول مطالبات خُرد نیز در این گردهمایی اظهار داشت: مطالبات معوق یکی از مسایلی است که با چشمانداز استراتژیک بانک در تعارض است و بههمین دلیل در تلاشیم دستدردست هم این مشکل را حل کنیم.
رمضانی افزود: برنامه جدی بانک سامان برای وصول مطالبات از سال 1394 آغاز شد و توانستیم رشد معوقات را در گام نخست متوقف کنیم و در مرحله دوم کاهش دهیم.
وی تاکید کرد: هدف اصلی ما تا سال 1400، کاهش حجم داراییهای غیرمولد و افزایش بهره وری منابع بانک است.
گفتنی است، در این گردهمایی دو روزه، بانکداران واحد جدید «پیگیری و وصول مطالبات» آموزشهایی در زمینه روانشناسی، شیوههای وصول مطالبات و مسایل حقوقی آشنا شدند.
برچسب ها : بانک سامان , وصول مطالبات , گردهمایی
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر