- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان گیلان بررسی شد
تاریخ انتشار : 2018/10/21 - 14:40
عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان گیلان بررسی شد
طی ارتباط تصویری حسینی کناروئی مدیرامور شعب استان های بانک ایران زمین با مدیریت شعب استان گیلان عملکرد شش ماهه سال جاری استان ارزیابی شد.
![عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان گیلان بررسی شد](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/بانک-ایران-زمین-3-1-650x330.jpg)
به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی: به منظور بررسی عملکرد شعب استان گیلان بانک ایران زمین دربازه زمانی شش ماهه ابتدایی سال و همچنین تبیین شاخص ها و اهداف پیش رو، جلسه ای با حضور روسای شعب و همکاران ستادی درمحل ساختمان مدیریت شعب استان گیلان برگزار شد.
دراین جلسه انوجی مدیر استان با تشریح کارنامه عملکرد شعب استان و بیان نقاط قوت و ضعف، عملکرد آنان دربخشهای مختلف را مورد ارزیابی قرارداد.
انوجی در بخش جذب منابع به بررسی روند جذب منابع در6 ماهه نخست سال 97 و مقایسه آن با مدت مشابه درسال گذشته پرداخته و ترکیب منابع استان و ضرورت تلاش درجهت کاهش قیمت پول و جذب سپرده های ارزان قیمت را برای همکاران شعب تشریح کردند.
وی به مقایسه درصد تحقق هدف های ابلاغی درجذب منابع توسط شعب استان درقیاس با کل کشورازنظر سرانه هرشعبه پرداخت و میزان منابع جذب شده توسط شعب درمقایسه با سایر بانکهای استان را بیان کرد.
مدیر استان درخصوص وصول مطالبات در6 ماهه نخست سال 97 و تاکید جدی برتلاش درجهت وصول مطالبات معوق و مشکوک الوصول تاکید و درخصوص صدور ضمانت نامه های بانکی به جهت افزایش درآمد مطالبی را بیان کرد.
بانکداری مدرن مبحث بعدی این جلسه بود که مقرر شد خدمات همراه بانک و اینترنت بانک برای مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب جدید درشعب می کنند تشریح و فعال سازی شود.
کنترل روزانه دستگاه های pos مشتریان و بررسی دستگاه های کم تراکنش و ناکارآمدازطریق سامانه داشبورد BI و همچنین بررسی علل عدم استفاده ازدستگاه های مذکور حتی با مراجعه حضوری به مشتریان و تشویق مشتریان به استفاده از نرم افزار جدید عهمراه بانک از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط مدیر استان مطرح شد.
درپایان جلسه رتبه بندی و امتیازبندی شعب به طورکلی مورد بررسی قرارگرفت و شاخص ها و اهداف ابلاغی مدیران عالی بانک یکباردیگر یادآوری و مقرر شد کلیه روسای شعب بیش ازپیش درجهت رشد و تعالی بانک کوشا بوده و روزانه نتایج عملکرد خود و همکاران درشعبه را مورد بررسی قراردهند.
در پایان جلسه سوالات و ابهامات روسای بصورت پرسش و پاسخ مطرح و راه کارهای مناسب توسط مدیر استان به ایشان صورت پذیرفت.
برچسب ها : بانک ایران زمین , شعب گیلان , مدیریت
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر