زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۶/۱۱
» تله تایپ » پروین: فوتبال ایران را 5 سال تعطیل کنید
تاریخ انتشار : 2024/08/31 - 19:49
 کد خبر: 171476
 1 بازدید

پروین: فوتبال ایران را 5 سال تعطیل کنید

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبالی که در آن استقلال و پرسپوليس یک زمین برای بازی ندارند، پنج سال تعطیل کنید.

پروین: فوتبال ایران را 5 سال تعطیل کنید

به گزارش فارس، علی پروین درمورد تشکیل تعاونی پیشکسوتان سرخابی برای احداث واحدهای مسکونی، اظهار داشت: باید تشکر ویژه کنم از افرادی که چنین نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند زیرا حال دل مردم با حضور در آنها خوب می‌شود. حدود ۸_۷ سال است شرکت پیشکسوتان داریم که در کنارش یک تعاونی مسکن هم در کل ایران تشکیل داده‌ایم. پروژه‌ای را در ماهشهر می‌سازیم. نمی‌خواهد به ما پول بداند اما اگر هل‌مان بدهند، این پروژه را به امید خدا تمام می‌کنیم.

وی درمورد عملکرد پرسپولیس و استقلال در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، گفت: پرسپولیس روز گذشته فوتبال عجیب و غریبی بازی کرد‌. سرعت بازی که گاریدو به پرسپولیس داده عجیب بود. در فوتبال ایران حتی زمانی که خودمان بازی کردم، چنین چیزی را ندیدم. امیدواریم همین جوری ادامه بدهند. البته از شکست یحیی گل‌محمدی ناراحت هستم و دلم می‌خواست او کنار پرسپولیس باشد‌ اما متاسفانه به فولاد رفته است. در کل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد.

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال هم بد نیست. مقداری حاشیه‌اش زیاد شده که اگر آنها را کم کند، این تیم هم مثل سپاهان و تراکتور خوب است. با این وجود پرسپولیس چیز دیگری است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه