زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۵/۲
» اسلایدر اصلی » پزشکیان: باید کابینه وفاق ملی تشکیل دهیم/رضایت مردم شاخص مدیریت ما است
تاریخ انتشار : 2024/07/23 - 12:51
 کد خبر: 171138
 4 بازدید

پزشکیان: باید کابینه وفاق ملی تشکیل دهیم/رضایت مردم شاخص مدیریت ما است

رئیس جمهور منتخب گفت: ما باید کابینه وفاق ملی انتخاب کنیم و کاری کنیم وفاقی که از آن حرف می […]

پزشکیان: باید کابینه وفاق ملی تشکیل دهیم/رضایت مردم شاخص مدیریت ما است

رئیس جمهور منتخب گفت: ما باید کابینه وفاق ملی انتخاب کنیم و کاری کنیم وفاقی که از آن حرف می زدیم و شعار اینکه کشور با یک گروه و جناح اداره نمی شود را محقق کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان امروز در دیدار با اعضای ستادهای مردمی خود اظهار کرد: وقتی شور و شوق شما را می‌بینم بار سنگینی بر دوش خود احساس می‌کنم که خیلی سخت است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات من این است که همه عزیزان می خواهند من را ببینند و من هم جسارت نمی کنم کسی را نبینم، ولی چگونه باید جواب همه را بدهم؟ اینگونه نیست که من چون رئیس جمهور شدم عوض شده ام، من همان آدم سابق هستم اما نمی توانم همه را ببینم. خیلی‌ها گله می کنند که گم شده ای و جواب نمی دهی ولی من الان شب و روز ندارم. من در خدمت همه هستم.

وی ادامه داد: انتخاب مسئولان به یک معضل تبدیل شده است. ما شعار انتخاب برتر داده ایم و به همه می گوییم کمک کنید و همه آدم‌های خودشان را معرفی می کنند و نمی‌دانم باید چه کنیم. ما باید کابینه وفاق ملی انتخاب کنیم و کاری کنیم وفاقی که از آن حرف می زدیم و شعار اینکه کشور با یک گروه و جناح اداره نمی شود را محقق کرده و پایبند شویم که نکند یک گروه و دسته و جناح شویم.

پزشکیان اضافه کرد: باید کابینه‌ای شکل دهیم که افراد باتجریه، باعلم و صادق در آن باشند و کابینه ای تشکیل دهیم تا به سمت سیاست‌هایی که رهبری تعیین کرده اند، حرکت کنیم. به همه گفته ایم شاخص ارائه کرده و رزومه افراد را به ما بدهند، هر کسی بخواهد در دولت مسئول شود، یک اصل را با آنها توافق می کنیم که اگر خلاف آن باشد قبول نمی کنیم و آن رضایت مردم است. اگر در اداره‌ای کسی به اسم ما می خواهد خدمت کند، باید مردم را راضی کند. رضایت مردم شاخص مدیریت ما است.

رئیس‌جمهور منتخب همچنین بیان کرد: باید کاری کنیم که این مردم از رفتار و گفتار و کردار ما احساس رضایت کنند نه احساس نارضایتی.

پزشکیان بیان کرد: امام حسین (ع) گفت مگر نمی‌بیندی به حق عمل نمی کنند و باطل را اجرا می کنند. او گفت من دنبال امر به معروف هستم. او برای حق قیام کرد و شهید شد. اگر تابع هوای نفس بشویم و جناحی عمل کنیم، به ضلالت می افتیم. حق صراط مستقیم است. صراط مستقیم یعنی همه دست به دست هم دهیم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کشور خوب نیست. به شدت تحریم هستیم. مشکل داریم و این مشکلات اول به اختلاف های ما برمی گردد. اگر قرار است با قدرت بمانیم و مشت محکمی به دهن آنها بزنیم باید همه متحد شویم و همه دست به دست هم دهیم و عزت و غرور خود را به دنیا نشان دهیم. اگر با هم شویم می توانیم بایستیم. اگر نخبگان، عالمان و کارشناسان در صحنه باشند و به آنها احترام بگذاریم می توانیم این کشتی را به ساحل نجات برسانیم ولی اگر بخواهیم این ها را حذف کنیم، مشکل پیدا خواهیم کرد. آنها نمی خواهند ما سر پای خود بایستیم و مستقل شویم. ما در کشور باید با هم باشیم و دنبال حق باشیم. حق حقوق فردی، اجتماعی، مذهبی، قومیتی و جنسیتی است.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه