زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۷
» تله تایپ » یک زن مانع پرسپولیسی شدن ستاره سابق استقلال!
تاریخ انتشار : 2024/07/07 - 13:33
 کد خبر: 170997
 3 بازدید

یک زن مانع پرسپولیسی شدن ستاره سابق استقلال!

ممکن است حضور مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس منتفی شود.

یک زن مانع پرسپولیسی شدن ستاره سابق استقلال!

یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط حمله محمدرضا آزادی مهاجم سابق استقلال ، آلومینیوم و نساجی است. آزادی با نساجی قرارداد دارد ولی این باشگاه چندی قبل با یک تیم اماراتی برای فروش آزادی به توافق رسیده بود و قرار بود این بازیکن که سابقه دعوت به تیم ملی را هم دارد، راهی این تیم شود. با این حال طی روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس هم با این بازیکن وارد مذاکره شد تا او را به خدمت بگیرد.

به نقل از خبر ورزشی، خود آزادی مذاکره با پرسپولیس را تایید کرد ولی برای پرسپولیسی شدن باید ابتدا با تیم اماراتی خواهانش به توافق برسد. آزادی خودش برای مذاکره راهی امارات شده ولی ممکن است حضور او در پرسپولیس منتفی شود. ماجرا به همسر محمدرضا آزادی برمی‌گردد. همسر ستاره سابق استقلال علاقه دارد او راهی امارات شود و فوتبالش را در خارج از ایران بازی می‌کند. از همین رو دوست ندارد همسرش راهی پرسپولیس و یا دیگر تیم‌های ایرانی شود.

به همین خاطر ممکن است حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود. موضوع دوم مربوط به ترافیک در خط حمله پرسپولیس است. شواهد نشان می‌دهد آل کثیر در جمع سرخ پوشان ماندنی است و علیپور هم یکی از گزینه‌هایی است که پرسپولیس با او مذاکراتی داشته است. همچنین مدیران پرسپولیس به سرمربی جدیدشان هم قول دادند که شرایط حضور یک مهاجم خوب را در ایران فراهم کنند. با این تفاسیر آزادی فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نخواهد کرد و شاید همین موضوع دلیلی باشد که او قید حضور در پرسپولیس را بزند و به توافقش با تیم اماراتی پایبند باشد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه