زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۰
» اجتماعی » ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
تاریخ انتشار : 2024/06/29 - 13:07
 کد خبر: 170873
 2 بازدید

ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک

تلاش برای پیدا کردن ۲ کارگر مفقود شده دیگر در معدن تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد و روز گذشته هشتم تیر ماه هوشنگ هادیانپور (نماینده مردم شازند در مجلس) پس از دو هفته؛ از محل حادثه در معدن شازند بازدید کرد.

ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
به گفته یک منبع کارگری در شازند از آنجا که احتمال داده می‌شود که ریزش سنگ‌های عظیم‌الجثه محل قرار گرفتن پیکر دو کارگر را جابجا کرده باشد، عملیات آواربرداری از محل حادثه همچنان در حال انجام است.
یک منبع کارگری که هم اکنون در محل حادثه در منطقه شازند اراک در استان مرکزی حضور دارد به خبرنگار ایلنا، گفت: با وجود خروج اجساد دو نفر از معدنچیان، کار آواربرداری از معدن شن ماسه شماره ۵ شازند برای پیدا کردن دو مفقودی دیگر همچنان در حال انجام است چراکه با نظر برخی کارشناسان امدادرسانی احتمال داده می‌شود ریزش سنگ‌های عظیم‌الجثه محل قرار گرفتن پیکرها را جابجا کرده باشد.
معدن شازند اراک
وی با بیان اینکه حدود ۱۴ روز از حادثه معدن شازند می‌گذرد اما خبری از اجساد دو کارگر باقیمانده در زیر آوار نیست، در ادامه تصریح کرد: با ریزش دوباره معدن شن ماسه شماره ۵ شازند در دومین روز از حادثه حجم زیاد آوار سنگ که بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن بر آورد می‌شود، کار آواربرداری را دشوار کرده است اما هم اکنون کارگران معدن شازند و کارگرانی که از دیگر معادن اطراف آمده‌اند در حال کمک به امدادگران هستند.
او در ادامه با تاکید بر اینکه وجود یک نظام واحد و کامل در بحث ایمنی از بسیاری از حوادث کار پیشگیری می‌کند، افزود: قطع یقین تا اتمام کارشناسی حادثه نمی‌توان در خصوص علت وقوع آن اظهارنظر قطعی کرد اما بدون شک اگر در معدن شن و ماسه شازند شرایط اصول ایمنی مهیا بود این حادثه اتفاق نمی‌افتاد.
به گفته وی؛ تلاش برای پیدا کردن ۲ فرد مفقود شده در معدن تا رسیدن به نتیجه ادامه دارد و روز گذشته هشتم تیر ماه هوشنگ هادیانپور (نماینده مردم شازند در مجلس) پس از دو هفته؛ از محل حادثه در معدن شازند بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه