زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۹
» اجتماعی » تخصیص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای رفع معارضین فاز دوم پروژه شهید بروجردی
تاریخ انتشار : 2024/06/26 - 14:51
 کد خبر: 170788
 4 بازدید

شهردار منطقه ۱۸ تهران خبر داد

تخصیص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای رفع معارضین فاز دوم پروژه شهید بروجردی

شهردار منطقه ۱۸ تهران از تملک تمامی املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی خبر داد و گفت: این املاک تا پایان تابستان امسال با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال تملک می‌شوند.

تخصیص ۱۲ هزار میلیارد ریال برای رفع معارضین فاز دوم پروژه شهید بروجردی

به گزارش ایسنا، محمد جواد خسروی در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تملک املاک معارض واقع در مسیر تکمیل فاز دوم پروژه ۵.۲ کیلومتری شهید بروجردی با بیان این نکته که تا کنون تعداد ۵ فقره ملک در دو محور شمالی و جنوبی تملک و اقدامات تکمیلی برای تملک املاک باقیمانده نیز به انجام رسیده، اظهار کرد: برای هموارسازی مسیر تکمیل فاز دوم این بزرگراه، یک پلاک ثبتی در محور شمالی و دو پلاک نیز در محور جنوبی باقیمانده که کارسازی آنها تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه ۱۸ برای هموارسازی مسیر احداث فاز دوم این بزرگراه و تملک املاک معارض بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال تخصیص داده تا مجری طرح یعنی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به سهولت ادامه مسیر را احداث کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، فاز نخست بزرگراه ۷۶ متری شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر در مهر ماه سال گذشته با حضور شهردار و اعضای شورای شهر تهران افتتاح شده بود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه