زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۹
» اجتماعی » مصلای تهران آماده برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهان
تاریخ انتشار : 2024/06/26 - 14:49
 کد خبر: 170782
 4 بازدید

شهردار منطقه ۷ تهران خبر داد

مصلای تهران آماده برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهان

شهردار منطقه ۷ تهران از آمادگی شهرداری برای برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش در مصلای تهران خبر داد.

مصلای تهران آماده برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهان

نصرالله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات شهرداری برای آماده‌سازی مصلای تهران جهت برگزاری مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در مصلی امام خمینی (ره) واقع در منطقه ۷ نشست هماهنگی این مراسم با حضور شهردار و معاونین منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه ۷ تهران افزود: خادمان مردم در شهرداری در تلاش هستند تا مصلی امام خمینی(ره)  را برای برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش، آماده کنند.

به گفته آبادیان، این نهاد مردمی از تمام امکانات خود برای برگزاری باشکوه این مراسم استفاده خواهد کرد و در ادامه گفت: شهرداری منطقه ۷ با بسیج تمامی امکانات خود را در جهت نظافت محل برگزاری، نصب پرچم های سیاه، بنرهای تسلیت و سیاه پوش کردن مصلی امام خمینی (ره) به کار گرفته است و در تلاشیم با اجرای اقدامات ویژه پذیرایی شایسته‌ای از سوگواران این مراسم داشته باشد.

شهردار منطقه ۷ تهران از مهمترین اقدامات انجام شده جهت برگزاری این مراسم را، رفت و روب و نظافت ۶۵ هکتار محوطه مصلی و نیز شستشو و پاکسازی جداول به اندازه ۴۰۰۰ متر مربع و تمامی معابر مصلای تهران با استفاده از تانکرهای آب و همچنین فضاسازی و سیاه پوش کردن محوطه عمومی مصلی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، مراسم اربعین رئیس‌جمهور شهید و همراهانش روز پنجشنبه ۷ تیر در تهران و محل مصلای امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه