زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۶
» اجتماعی » بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر بزرگراهی/ اسامی بزرگراه‌های در دست اقدام
تاریخ انتشار : 2024/06/21 - 15:32
 کد خبر: 170626
 9 بازدید

بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر بزرگراهی/ اسامی بزرگراه‌های در دست اقدام

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره بهسازی معابر بزرگراهی توضیحاتی ارائه کرد.

بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر بزرگراهی/ اسامی بزرگراه‌های در دست اقدام

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین درخصوص زمان بهره برداری آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: قطعا ۹.۳ کیلومتر آزادراه شوشتری امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد. منتهی اتصال آزادراه به بزرگراه بسیج از طریق خیابان شهید فهمیده نیاز به توافقاتی با سازمان بسیج دارد که در حال دنبال کردن توافقات هستیم.

وی افزود: هم اکنون در حال اجرای تغییراتی در طرح در این خصوص هستیم که سرعت کار افزایش یابد. به احتمال بسیار قوی تا پایان این دوره مدیریت شهری این پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه در خصوص آسفالت معابر در اسفند سال گذشته مطرح کردیم هدف‌گذاری سال ۱۴۰۳ با رویکرد و اولویت شبکه بزرگراهی است، گفت: به جهت شرایطی که در زمستان گذشته تجربه کردیم فرسودگی سطح برخی از بزرگراه‌ها به حدی بالا رفت که نیاز بود توجه ویژه صورت گیرد. لذا بر روی این امر تمرکز کردیم.

وی افزود: همکاران در بزرگراه‌ها به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند. وضعیت نسبتا بهتر شده است اما خب سطح خرابی‌ها بیش از ظرفیت‌های موجود است. با این حال طبق برنامه داریم کار را انجام می‌دهیم.

به گزارش شهر؛ حق‌بین در پایان خاطرنشان کرد: بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ فضل‌الله، شهید لشکری، شهید فهمیده، آزادگان، شهید یاسینی از جمله بزرگراه‌هایی هستند که آسفالت آنها در حال بازسازی است. به طوری که بالغ بر ۴۲ اکیپ مکانیزه در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه