زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱
» اجتماعی » ۱۰۰ محور اصلی در تهران مخاطب طرح «الگوی خدمت»
تاریخ انتشار : 2024/06/12 - 12:38
 کد خبر: 170385
 11 بازدید

معاون شهرداری تهران اعلام کرد

۱۰۰ محور اصلی در تهران مخاطب طرح «الگوی خدمت»

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح «الگوی خدمت» در مناطق تهران، گفت: مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده این طرح را اجرا و گزارشات خود را به معاونت ارائه دهند.

۱۰۰ محور اصلی در تهران مخاطب طرح «الگوی خدمت»

به گزارش ایسنا، جلسه بررسی طرح الگوی خدمت در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ شهرداری تهران  با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق و مهدی شریفیان مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق و شهرداران این مناطق به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

عباس شعبانی با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی و امور مناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است.

معاون هماهنگی و امور مناطق در ادامه با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده در محورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه به صورت ویژه در حال انجام است از وظایف ذاتی مناطق ۲۲ گانه است، اظهار کرد: مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده بویژه در محورهای مشترک با سایر مناطق در خصوص انجام این طرح عمل و گزارشات انجام شده را به این معاونت ارائه نمایند.

سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق نیز در ادامه نشست ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ بر سرعت عمل و پیگیری مناطق در جهت پیشبرد اهداف طرح الگوی خدمت تأکید کرد و ادامه داد: از مهم ترین اهداف طرح الگوی خدمت انتخاب یک خیابان مهم در هر منطقه و حل تمام موضوعات مربوط به این خیابان است.

مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امور مناطق افزود: در شهر تهران ۱۰۰ محور اصلی مخاطب طرح الگوی خدمت هستند که مناطق موظف هستند موضوعات همه جانبه در محورهای مذکور را پیگیری و مرتفع نمایند.

شایان ذکر است این نشست تخصصی با هدف ارائه گزارش عملکرد مناطق مذکور با موضوع طرح الگوی خدمت برگزار شد و مناطقی که بصورت مشترک محور خیابان ولیعصر(عج) را اولویت انجام این طرح قرارداده بودند به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات ویژه درباره ارتقاء وضعیت این محور شاخص پرداختند.

بر اساس گزارش سایت شهر، در خاتمه شهرداران مناطق ۳، ۶، ۱۱ و ۱۲ ضمن ارائه گزارشی مجمل از عملکرد هر منطقه و برنامه ریزی و درصد پیشرفت این طرح در مناطق خود به ارائه پیشنهاد و بیان چالش ها در خصوص این طرح پرداختند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه