زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۸
» اجتماعی » لزوم مراجعه والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه«سپند»/ مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد
تاریخ انتشار : 2024/05/31 - 16:53
 کد خبر: 169936
 10 بازدید

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری اعلام کرد

لزوم مراجعه والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه«سپند»/ مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از والدین متقاضی سرویس مدارس در خواست کرد تا پایان خرداد ماه سال جاری برای ثبت نام در سامانه «سپند» اقدام کنند.

لزوم مراجعه والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه«سپند»/ مهلت ثبت‌نام تا پایان خرداد

مرتضی ضامنی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح روند ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: ثبت نام سرویس مدارس از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شده و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اصلاح آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی که سال گذشته در دولت انجام شد این رویکرد به وجود آمد که بحث حمل و نقل دانش آموزی از تکالیفی است که برعهده شهرداری هاست و حتی المقدور آموزش و پرورش ورودش در این بخش کم شود تا مدیریت و برنامه ریزی هرچه بهتری تحت درخواست والدین که متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند، برای سال تحصیلی آینده محقق شود.

وی ادامه داد: والدین در این فرصت یک ماهه یعنی از ابتدا تا انتهای خرداد سال جاری می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند تا شهرداری ها تدارک لازم را ببینند و خودروهای لازم را تهیه کنند و والدینی که در مدت تعیین شده ثبت نام خود را انجام ندهند و درخواستشان را در سامانه سپند ثبت نکنند نباید انتظار داشته باشند در ابتدای مهرماه بتوانند از سرویس مدرسه برخوردار باشند.

وی تأکید کرد: در سامانه سپند این ثبت نام تا پایان خرداد ادامه دارد و متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت نام رایگان است و وجهی برای ثبت نام دریافت نمی شود؛ لذا حتما باید انجام شود که کمک می‌کند در هر شهر شهرداری مربوطه بتواند خودرو و ناوگان لازم را بر اساس تقاضا و مسیرهای تقاضا و نیاز در این مدت باقی مانده تا شروع سال تحصیلی جدید تدارک ببیند و به گونه‌ای عمل شود که والدین در ابتدای مهرماه بدانند سرویس مدنظر کدام خودروست و با آسودگی خاطر بتوانند فرایند سرویس مدرسه را با ناوگان مجازی که شهرداری ترتیب می دهد انجام دهند.

به گزارش ایسنا، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» با آدرس https://irtusepand.ir تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام سرویس مدارس در دسترس والدین متقاضی سرویس مدارس خواهد بود.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه