زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۸
» اسلایدر اصلی » بهادری جهرمی: پیشنهاد وزارت کشور در جلسه دولت تصویب شد
تاریخ انتشار : 2024/05/29 - 14:21
 کد خبر: 169865
 8 بازدید

بهادری جهرمی: پیشنهاد وزارت کشور در جلسه دولت تصویب شد

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز هیات دولت، وزارت کشور پیشنهادی برای برگزاری انتخابات ارائه کرد که به تصویب رسید تا منابع لازم برای برگزاری انتخابات در داخل و خارج کشور فراهم شود.

بهادری جهرمی: پیشنهاد وزارت کشور در جلسه دولت تصویب شد

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت با تشکر و قدردانی از همدردی و عزاداری همه مردم کشورمان برای شهادت رئیس جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: ان شاءالله همه از الگوها و روش های این شهدا درس بگیریم و بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز با ریاست آقای مخبر برگزار شد و گزارش های وزرا ارائه شد که این گزارش ها نشان از ادامه و استمرار فعالیت ها و برنامه های دولت بود. مسیر خدمت با جدیت ادامه می یابد.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه امروز وزارت کشور پیشنهادی برای برگزاری انتخابات ارائه کرد که به تصویب رسید تا منابع لازم برای برگزاری انتخابات در داخل و خارج کشور فراهم شود.

وی افزود: امروز هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد به رفع برخی سخت گیری ها برای صدور مجوز کسب و کار رای داد. برخی سخت گیری های غیر لازم برای صدور مجوز و کسب و کار وجود داشت که این موارد در مرحله اول در حوزه گردشگری شناسایی شد و هیات وزیران رای به سهل گیری برای صدور مجوز کسب و کار داد. مثلا تصویب شد اگر منع قانونی ندارد، نیاز به کارت پایان خدمت نباشد و فقط وضعیت خدمت مشخص شود.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه