زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۸
» اسلایدر اصلی » اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد
تاریخ انتشار : 2024/05/29 - 14:22
 کد خبر: 169863
 8 بازدید

اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد

رئیس دفتر رئیس جمهور شهید گفت: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد.

اسماعیلی: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه جلسه این هفته دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا دولت نامزدی در انتخابات معرفی خواهد کرد؟ گفت: دولت بنای معرفی کاندیدا ندارد اما کشور سرمایه‌های بسیار خوبی دارد و شخصیت‌های خیلی خوبی در دولت و خارج دولت داریم که ظرفیت و قابلیت ادامه کار را دارند. قطعا مردان و مدیران قابلی داریم.

وی ادامه داد: دولت بنای برگزاری انتخابات را دارد ولی احتمال دارد برخی دولتمردان به انتخابات بیایند، در دولت‌های قبلی هم همینگونه بوده است. در ادوار انتخابات مشاهده می کنید که در بین نامزدهای انتخابات، از اعضای دولت حضور داشته اند.

وی ادامه داد: خود من به هیچ وجه قصد حضور در انتخابات را ندارم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا مخبر می تواند به لحاظ قانونی در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند؟ گفت: مگر روسای جمهور نمی توانستند برای دور دوم داوطلب شوند؟ منع قانونی وجود ندارد اما اراده ایشان را اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علت سقوط بالگرد رئیس جمور مشخص شد؟ گفت: بخش فنی باید پاسخ بدهد. ستادکل نیروهای مسلح باید پاسخ بدهد. در جریان هستیم که با جدیت این موضوع دنبال می‌شود و نمایندگان ما هم در جلسات ستاد کل نیروهای مسلح حضور دارند.

اسماعیلی در پایان بیان کرد: ما ایستاده‌ایم و کار دولت را ادامه می دهیم. همه آنچه که از قبل در دولت پیگیری می شد را دنبال می‌کنیم. همه طرح‌های نیمه تمام و برنامه‌های اقتصادی و مسائل بین‌المللی و مساله غزه را دنبال و اجرا می کنیم.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه