زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۸
» اجتماعی » تصویب یک فوریت لایحه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در تهران
تاریخ انتشار : 2024/05/28 - 12:36
 کد خبر: 169837
 10 بازدید

در جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت

تصویب یک فوریت لایحه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت لایحه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات را با ۱۹ رأی موافق به تصویب رساندند.

تصویب یک فوریت لایحه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در تهران

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست‌وچهلمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران را در دستور کار خود داشتند که در همین رابطه مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران گفت: اضافه کردن هرگونه کیوسک با هر نوع سازه‌ای در هر کجای شهر تهران ممنوع است و شهرداری نیز نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

وی اضافه کرد: کیوسکی تحت عنوان نمایشگاه مصالح ساختمانی در منطقه یک زیر پل ساخته شده و نمی‌دانیم چه الزامی داشته و این اقدام ممنوع است و حتما باید از شورا اجازه می‌گرفتند که چنین کاری نکردند؛ لذا به شهردار منطقه یک موضوع را اعلام خواهیم کرد تا در صورت تخلف این کیوسک تخریب شود. دلیل را ابتدا می‌پرسیم و اگر خلاف باشد حتما باید تخریب شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: قیمت‌های جدید ارائه شده در کمیسیون‌ها بررسی خواهد شد و در نهایت ارقام در صحن شورا بررسی و به تصویب خواهد رسید.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان این‌که سالانه باید دو درصد از کیوسک‌های موجود کاسته شود، اضافه کرد: شهرداری باید در خصوص این موضوع و همچنین نحوه قرارداد با کیوسک‌داران گزارشی را در صحن شورا ارائه کند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا پس از بحث و بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین اجاره‌بهای کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات در سطح شهر تهران را با ۱۹ رأی موافق به تصویب رساندند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه