زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۸
» اجتماعی » لزوم توجه ویژه به معضل اجاره نشینی از سوی مجلس جدید/ نیمی از جمعیت تهران مستأجر هستند
تاریخ انتشار : 2024/05/28 - 12:33
 کد خبر: 169827
 11 بازدید

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم توجه ویژه به معضل اجاره نشینی از سوی مجلس جدید/ نیمی از جمعیت تهران مستأجر هستند

عضو شورای شهر تهران بر لزوم توجه ویژه به معضل اجاره نشینی از سوی مجلس جدید تاکید کرد.

لزوم توجه ویژه به معضل اجاره نشینی از سوی مجلس جدید/ نیمی از جمعیت تهران مستأجر هستند

به گزارش ایسنا، مهدی اقراریان در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت:  وارد فصل جابجایی منازل شده ایم و بر اساس آخرین آمار نیمی از جمعیت تهران مستأجر هستند. هیچ برنامه مؤثری در مدیریت بازار اجاره نشینی وجود ندارد و یکی از مهمترین چالش های نیمی از جمعیت پایتخت معضل اجاره نشینی است که امیدواریم تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.امیدواریم مجلس و دولت جدید فرصت را غنیمت بشمارند و معضل اجاره نشینی را جدی ببینند.

وی با اشاره به آشفتگی مدیریتی در شهرداری منطقه یک و ادعای خشک شدن تعمدی برخی درختان در این منطقه، یادآور شد: پای درختان سیمان می ریزند و درختان را خشک می کنند. اینکه ساختمان در حال ساخت چگونه مجوز گرفته نیز جای سوال دارد که مطرح خواهم کرد.

اقراریان با بیان اینکه سازه‌ای زیر یکی از پل های بزرگراه شهید صیاد شیرازی ساخته شده است تاکید کرد: یک فروشگاه ایجاد شده که جای پارک نیز برای آن وجود ندارد. نباید شهرداری برای منافع کوتاه مدت و به هر قیمتی چنین اقدامی انجام دهد. باید در این زمینه فکر اساسی کرد. در این دوره شاهد اقدامات عجیب و غریبی هستیم و اساتید شهرسازی و معماری نسبت به اتفاقات دوره مدیریت آقای زاکانی تذکرات جدی دارند.

وی افزود: خواسته یا ناخواسته و به دلایلی که ما نمی توانیم عنوان کنیم، کارهایی انجام می دهند که امیدواریم روند اصلاح شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه