زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۰
» اقتصادی » تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی توسط مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
تاریخ انتشار : 2024/05/15 - 15:48
 کد خبر: 169482
 21 بازدید

تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی توسط مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

✍️ به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرارسیدن روز […]

تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی توسط مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

✍️ به گزارش پات، دکتر فصاحت مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
⬅️ در متن این پیام آمده است:
27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر نقش و اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی و تداعی گر تاثیر بیش از پیش صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان ها در زمینه در حفظ و گسترش تعامل و تفاهم با جامعه تبدیل شده است.
روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از کانون‌های برقراری ارتباط دوجانبه سازمان و مردم، به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اهداف و اقدامات صورت گرفته در سازمان به مخاطبان داشته و بازخورد دهنده نظرات جامعه نسبت به فعالیت ها هستند.
اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را غنیمت دانسته، و این روز را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را برای این عزیزان مسئلت می نمایم.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه