زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۲
» اجتماعی » کمبود دارو و تخت بیمارستانی در همدان
تاریخ انتشار : 2021/08/26 - 13:21
 کد خبر: 140050
 136 بازدید

کمبود دارو و تخت بیمارستانی در همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: گزارشات حاکی از کمبود دارو و تخت بیمارستانی در استان همدان است

کمبود دارو و تخت بیمارستانی در همدان

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی پنجشنبه ۴ شهریورماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای در استان همدان، اظهار کرد: در اوایل شیوع بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک‌رسانی‌ها بسیار بیشتر بود اما هرچه جلوتر آمدیم انگیزه‌ها کمتر شد و عادی انگاری بیماری یکی از مشکلات اساسی است.

شعبانی با بیان اینکه مردم از شرایط موجود، خسته شدند، تصریح کرد: زمانیکه موارد فوت ناشی از کروناویروس در کشور، ۲۰۰ نفر بود کل کشور را تعطیل کردیم اما الان امکان تعطیلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اصلی‌ترین کار، بحث واکسیناسیونن است که سرعت خوبی پیدا کرده و باید بیشتر تسریع پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، خاطرنشان کرد: گزارشاتی از کمبود و گرانی دارو و کمبود تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.

شعبانی ادامه داد: این داروها فقط داروهای بیماران کرونایی نیستند و جامعه روستایی بیشتر در زمینه دارو مشکل دارند.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، در این جلسه،اظهار کرد: ستاد مدیریت کرونا در استان همدان، ساختار مناسبی دارد و پس از ابلاغ طرح شهید سلیمانی، تیم‌های شناسایی مراقبتی و نظارتی راه اندازی شدند.

مجیدی تصریح کرد: به لطف خدا، کار پشتیبانی و بسیح مردم به عهده سپاه بود و ما تشخیص دادیم آموزش یکی از موضوعات مهم است به همین دلیل ۱۳ هزار نفر را بسیج کردیم و مباحث مقدماتی پیشگیری از بیماری را آموزش دادیم.

وی در رابطه با کمک‌های مؤمنانه در استان همدان، توضیح داد: حجم زیادی از مردم در این طرح بسیج شدند و ۲۰۷ میلیارد تومان، کمک مردمی جمع‌آوری شد.

مجیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیروهای بسیج در بیمارستان‌ها پای کار آمدند و ۲۵۰ نفر از نیروهای ما در مراکز واکسیناسیون، فعال هستند.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه