زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» اجتماعی » آغاز مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در ۴ شهرستان
تاریخ انتشار : 2021/06/04 - 11:58
 کد خبر: 136517
 103 بازدید

آغاز مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در ۴ شهرستان

مظهری گفت: مطالعه فاز سوم واکسن کوو ایران برکت در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز از روز بیستم خرداد ماه آغاز خواهد شد.

آغاز مطالعه فاز سوم واکسن برکت از بیستم خرداد در ۴ شهرستان

سید رضا مظهری مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای داوطلب شدن در فاز سوم مطالعه واکسن کووایران برکت ثبت نام کردند.

او با بیان اینکه ۴۰ هزار نفر از طریق اپلیکیشن آی گپ و مابقی از طریق شماره ۴۰۳۰ برای ثبت نام اقدام کردند، گفت: مطالعه واکسن در شهر تهران به پایان رسیده است و حتی ما مقداری بیشتر از سهمیه واکسن تهران، واکسن به داوطلبان تزریق کردیم.

مظهری با بیان اینکه ۲ هزار نفر نیز در شهرستان کرج مورد مطالعه قرار گرفتند که تزریق واکسن به این افراد نیز تمام شده است، گفت: در شهرستان‌های بوشهر، مشهد، اصفهان و شیراز نیز از روز بیستم خرداد ماه روند واکسیناسیون برای مطالعه فاز سوم آغاز خواهد شد، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این مرحله واکسن را تزریق کردند.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت گفت: تزریق دوم واکسن به داوطلبان دریافت کننده فاز سوم از ۲۳ خرداد ماه آغاز می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , سلامت
ارسال دیدگاه