زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۰
» خبر داغ » هفت نشانۀ این که شما فردی خود ویرانگر هستید
تاریخ انتشار : 2021/02/22 - 10:48
 کد خبر: 131387
 357 بازدید

هفت نشانۀ این که شما فردی خود ویرانگر هستید

وقتی کاری را نمی‌توانید انجام دهید، در حالی که توانایی انجام آن را دارید یا هنگامی که کاری را انجام نمی‌دهید در حالی که در اعماق وجودتان می‌دانید که باید آن را انجام داد، خود ویرانگری در شما سربرآورده و فعال شده است. در این درس هفت ویژگی برجسته یک فرد خود ویرانگر را مرور می کنیم. اگر برخی از این ویژگی ها را در خود سراغ دارید دست به کار شوید و با آن مبارزه کنید.

هفت نشانۀ این که شما فردی خود ویرانگر هستید

توسعه توانمندی‌های فردی- یکی از نشانه‌های اینکه شما خودویرانگر هستید این است که وقتی تلاش می‌کنید به اهداف خود برسید، بدون اینکه دلیلی منطقی وجود داشته باشد در میانه راه متوقف می‌شوید. شما مهارت، توانایی و انگیزه و شوق کافی برای ادامه دارید اما چیز دیگری هست که شما را از پیشروی باز می‌دارد.

وقتی کاری را نمی‌توانید انجام دهید در حالی که توانایی انجام آن را دارید یا هنگامی که کاری را انجام نمی‌‍دهید در حالی که در اعماق وجودتان می دانید که باید آن را انجام داد، خود ویرانگری در شما سربرآورده و فعال شده است.

در این درس هفت ویژگی برجسته یک فرد خود ویرانگر را مرور می کنیم. اگر برخی از این ویژگی ها را در خود سراغ دارید دست به کار شوید و با آن مبارزه کنید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , سلامت , مطالب خواندنی
ارسال دیدگاه