زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۶
» بانک و بیمه » موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
تاریخ انتشار : 2020/12/21 - 15:12
 کد خبر: 126869
 57 بازدید

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

به گزارش سامان رسانه، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه