- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» اینجا معلولیت، محرومیت نیست
تاریخ انتشار : 2020/12/03 - 9:34
اینجا معلولیت، محرومیت نیست
بانک ملی ایران افتخار دارد با تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت در شعب خود، این باور را محقق سازد که معلولیت در این بانک محرومیت نیست.
به گزارش تدبیرتازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سوم دسامبر مصادف با 13 آذرماه به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد نامگذاری شده است و بانک ملی ایران در راستای اهداف مشتری مداری و حمایت از جامعه دارای معلولیت کشور، همواره به دنبال تسهیل خدمات دهی به این بخش از مشتریان گرانقدر است.
نگاهی اجمالی به ساختمان های ادارای نشان می دهد که اغلب این ساختمان ها پاسخگوی نیازها و محدودیت های افراد دارای معلولیت نبوده و وجود مشکلات کالبدی، استفاده مفید از فضاهای شهری و ساختمان های عمومی را برای این دسته از افراد غیرممکن می سازد. بدین ترتیب سازگار کردن محیط و ساختمان های شعب بانک ملی ایران با شرایط این افراد که در عین حال به معنی رعایت شرایط دیگر گروه های جامعه اعم از سالمندان و بیماران نیز هست، ضروری به نظر می رسد.
در همین راستا این بانک ضمن توسعه بانکداری دیجیتال و نوین خود برای کاهش لزوم مراجعه به شعبه، با قرار دادن مشتری مداری در راس امور خود و همچنین تبلور این باور در تمامی ارکان بانک، تلاش کرده تا گامی در زمینه بهبود شرایط زندگی و کاهش مشکلات این دسته از مشتریان بردارد.
از این رو اداره کل مهندسی و املاک بانک نیز سعی داشته تا در تمامی برنامه های بازسازی و نوسازی شعب و ساختمان های خود تاکنون مسئله سهولت و امکان دسترسی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی را حتی الامکان در طرح ها لحاظ کند.
با توجه به اینکه امکان بهره برداری برابر از امکانات، از حقوق انکارناپذیر تمامی افراد جامعه است و بانک ملی ایران بر این باور است موانع فیزیکی و اجتماعی نباید افراد دارای معلولیت را در استفاده از تسهیلات و خدمات شهری و رفاهی محروم سازد بنابراین تجهیز شعب و مناسب سازی ساختمان ها را در دستور کار خود قرار داده است.
تسهیل ورود و خروج به شعبه از طریق ایجاد رمپ، سطوح شیب دار، آسانسور و بالابرهای مناسب جهت حمل ویلچر، رفع موانع حرکتی ساختمان ها، تغییر ارگونومی گیشه های مخصوص بانک برای استفاده مشتریان دارای معلولیت، نصب راهنمای حرکتی در کف برخی شعب برای روشندلان، نصب کلیدهای آسانسور با خط بریل در برخی واحدها، ساخت سرویس بهداشتی و پارکینگ مخصوص معلولان و… از جمله این اقدامات است.
شعب ایثار، فردوس، امیریه، میدان شهدا، کارگشایی مولوی، دانشگاه تهران، میدان فردوسی، میدان جمهوری و… با بهره مندی امکانات مذکور آماده ارایه خدمت به مشتریان دارای معلولیت هستند.
برچسب ها : بانک ملی،محدودیت،معلولیت،شعب،تدبیرتازه نیوز
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر