- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» دامنه خدمت رسانی به مشتریان در حال گسترش است
تاریخ انتشار : 2020/11/30 - 13:27
مدیرعامل بانک دی:
دامنه خدمت رسانی به مشتریان در حال گسترش است
دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی در مراسم رونمایی از محصولات جدید این بانک با ارائه گزارشی از عملکرد این بانک طی دوره هشت ماه نخست سال جاری، آزادسازی سهام خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری، به صفر رسیدن اضافه برداشت از بانک مرکزی، کاهش چشمگیر NPL، کاهش قیمت تمام شده پول و فروش بخش زیادی از اموال و املاک مازاد بانک را از اقدامات اساسی انجام شده در این دوره دانست و گفت: در کنار این اقدامات، فعال کردن ظرفیت های بانک در حوزه خدمات کارمزدی، فعالیت های ارزی و بانکداری الکترونیک، سرعت بیشتری در مسیر سودآوری ایجاد کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در این مراسم که با حضور سردار علی اصغر گرجی زاده، مشاور حقوقی و محمود باقری، مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی زینبی، مدیرکل مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس و اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل و مدیران ارشد بانک برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده و نیز درگذشت حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حمایت های مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از این بانک را مایه دلگرمی مجموعه کارکنان بانک دانست.
وی همچنین افزایش منابع ارزان قیمت و بهینه سازی ترکیب منابع بانک را از اقدامات اساسی هیئت مدیره بانک اعلام کرد و گفت: بنا به اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک دی بالاترین رتبه در نظام بانکی را از منظر شاخص فروش اموال و املاک مازاد به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به حمایت های بانک مرکزی از این بانک به منظور پیشبرد اهداف و تحقق ماموریت ها، اظهار کرد: حرکت سریع بانک دی به سمت بانکداری حرفه ای و نیز بهبود شاخص های عملیاتی با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت، به طوری که می توان امیدوار بود بانک دی تا پایان نیمه نخست سال آینده در جایگاه مطلوب و در شان سهامداران و خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری قرار گیرد.
وی استفاده از ابزارهای نوین بانکی از جمله تجهیز تمامی شعب به دستگاه های خودگردان، راه اندازی واحدهای بانکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و نیز توسعه محصولات را راهکاری برای تسهیل و افزایش سرعت خدمترسانی به مشتریان و جامعه هدف دانست و گفت: همه تلاش ما این است که در راستای رضایت حداکثری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری به عنوان سهامداران اصلی بانک گام برداریم.
کریمی همچنین به انعقاد تفاهم نامه این بانک با سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری شاهد به منظور توسعه همکاری ها و تقویت ظرفیت گروه مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و با بیان این که دامنه خدمت رسانی به ذینفعان در حال گسترش است، افزود: در تلاش هستیم که با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و با عاملیت بانک دی در تامین مالی پروژه های مرتبط با خانواده معظم شهدا و ایثارگران نقش آفرین باشیم.
برچسب ها : خدمت رسانی،مشتری،بانک دی،مدیر عامل
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر