- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا
تاریخ انتشار : 2020/11/22 - 15:37
توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا
مصطفي راستي فر مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اعلام داشت: همراستا با اجراي مصوبات و ابلاغيه هاي ستاد ملي مقابله با كرونا، اين بانك خدمات ديجيتالي خود را جهت كاهش مراجعه هاي حضوري و ارتقاء كيفيت و سرعت ارائه خدمات به مشتريان شامل سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) توسعه داده است.
![توسعه ارائه خدمات غيرحضوری بانك صنعت و معدن در شرايط بحرانی همه گيری كرونا](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/ca4dae4883-8.jpg)
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي ضمن بيان مطلب فوق افزود: ميزان حضور پرسنل در شعب بانك، مطابق مصوبات ستاد مقابله با كروناي هر استان خواهد بود و اين بانك برابر مصوبات ستاد مقابله با كرونا به صنعتگران، كارآفرينان و هموطنان عزيز ارائه خدمت مي نمايد و توصيه مي شود بمنظور حفظ سلامتي هموطنان و مشتريان گرامي حتي المقدور از مراجعه حضوري به بانك خودداري و نيازهاي خود را بصورت غير حضوري و از طريق سامانه هاي ديجيتالي و دستگاههاي خود پرداز مرتفع نمايند.
مدیر امور راهبری شعب بانك صنعت و معدن اشاره كرد سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، سدف (سامانه اينترنت بانك دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه بانك دیجیتال فرایندی) و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) خدمات ديجيتالي هستند كه علاوه بر سهولت دسترسي داراي تنوع زيادي در ارائه خدمات به مشتريان مي باشند.
راستي فر تأكيد كرد: همه گيري كرونا آسيب زيادي به كسب و كارها به ويژه كسب و كارهاي كوچك و متوسط وارد كرده است و بانك صنعت و معدن رسالت خود مي داند در جهت كمك به رونق توليد از تمام ظرفيت هاي خود استفاده نمايد.
وي افزود اين بانك همچنين مطابق مصوبات اركان سياستگذار بالادستي به ويژه بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نسبت به تعويق اقساط مشتريان آسيب ديده به ويژه مشتريان داراي تسهيلات قرض الحسنه و مشتريان خرد اقدام نموده و تلاش براي تأمين نيازهاي سرمايه در گردش مشتريان صنعتي و معدني را به عنوان اولويت اصلي در دستور كار خود قرار دهد.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : شرایط بحرانی،کرونا،بانک صنعت و معدن
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر