- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای معلولان در بانک مهر ایران
تاریخ انتشار : 2020/11/10 - 14:15
تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای معلولان در بانک مهر ایران
بانک قرضالحسنه مهر ایران با هدف افزایش رضایتمندی مشتريان داراي معلوليت و سهولت بهرهمندي اين قشر از خدمات بانکي، اقدام به ايجاد رمپ ورودي معلولان و باجه مخصوص نابينايان در تعدادي از شعب خود کرده است.
![تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای معلولان در بانک مهر ایران](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/7b22a9bb9c-11.jpg)
به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، افراد دارای معلولیت اعم از نابينا، جسمي-حرکتي يا ناشنوا، براي بهرهمندي از خدمات بانکي با مشکلات متعددي روبهرو هستند. استفاده از خدمات و بهرهمندي از تسهيلات بانكي براي اين گروه از جامعه همواره با مشكلات و سختيهايي همراه بوده است. همين موضوع موجب اقداماتي در بانك مهر ايران براي ارائه خدمات بانكي به افراد داراي معلوليت شده كه در راستاي آن تعدادي از شعب خود را براي حضور آسانتر معلولان مناسبسازي و تجهيزات مورد نياز افراد داراي مشكل بينايي را در باجه ويژهاي راهاندازي كردهاند.
سامانه ارائه خدمات بانکی نابینایان با هدف افزایش رضايتمندي اين گروه از مشتريان و سهولت بهرهمندي اين قشر از خدمات بانکي، در برخي از شعب بانک قرضالحسنه مهر ايران افتتاح شد و اين اقدام در شعب سراسر کشور در حال توسعه است.
با استفاده از این سامانه مشتریان نابینا بدون نیاز به حضور فرد همراه ميتوانند، فرمهاي درخواست انواع عمليات بانکي مانند افتتاح حساب، دريافت وجه، واريز وجه، خدمات کارت و … را با استفاده از ورودي و خروجيهاي صوتي و بريل تکميل کنند. سپس فرمهاي تكميل شده توسط چاپگر باجه پرينت و براي انجام عمليات در اختيار مسئول مربوطه قرار ميگيرد.
سامانه خدمات بانکی نابینایان شامل دستگاه برجستهنگار و نرمافزار فرمهای بانکي است که داراي صفحه کليد و نمايشگر بريل بوده و تكميل فرمهاي بانكي با استفاده از صفحه كليد توسط نابينايان انجام ميشود.
همچنین، نرمافزار فرمهای بانکی روی رايانه باجه نصب شده و خروجي صوتي فارسي روي تمامي قسمتهاي فرمهاي بانکي فعال است.
گفتنی است بانک مهر ایران در بسیاری از شعب خود با هدف ايجاد دسترسي مناسب به شعب براي معلولان و جانبازان «رمپ ورودي» ايجاد کرده است.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : تسهیل،استفاده،خدمات بانکی،بانک مهر ایران
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر