- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» صالحآبادی: سیاست بانک توسعه صادرات ارائه بسته خدماتی به مشتریان است
تاریخ انتشار : 2020/11/10 - 12:18
صالحآبادی: سیاست بانک توسعه صادرات ارائه بسته خدماتی به مشتریان است
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه سیاست ما ارائه پکیج و بسته خدماتی است، گفت: بانک توسعه صادرات بدنبال آن است که همانند اعطای تسهیلات، در بخش خدمات نیز در خدمت مشتریان باشد.
![صالحآبادی: سیاست بانک توسعه صادرات ارائه بسته خدماتی به مشتریان است](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/b4289a7d9a-8.jpg)
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی روز «شنبه هفدهم آبان ماه» در نشست اتاق فکر اعضای هیات مدیره، معاونین و برخی از روسای شعب این بانک درباره صدور ضمانتنامههای داخلی که به صورت وبینار برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: اگر یک مشتری از بانک توسعه صادرات ایران تسهیلات تلفیقی با نرخ 14.5 درصد دریافت میکند، انتظار داریم که خدمات و تعهدات خود را نیز از طریق بانک توسعه صادرات انجام دهد.
وی با بیان اینکه در ارائه خدمات و اعطای تسهیلات به مشتریان خوش حساب محدودیتی نداریم، تصریح کرد: به کمیتههای اعتباری مراکز اختیاراتی برای پذیرش سپرده نقدی و ودیعه از مشتریان جهت صدور ضمانتنامههای ریالی دادهایم و در صورتی که حسابهای مشتری نزد بانک دارای میانگین وزنی مناسبی باشد، این موضوع میتواند برای صدور ضمانتنامههای ریالی لحاظ شود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به افزایش سقف تسهیلات به مشتریان با ارائه اظهارنامه مالیاتی ادامه داد: براساس مصوبه هیات مدیره، سقف تسهیلات به مشتریان با ارائه اظهارنامه مالیاتی از یک میلیارد تومان به سه میلیارد تومان افزایش یافته و این موضوع را میتوانیم به ضمانتنامههای ریالی نیز تعمیم دهیم. براین اساس صادرکنندگان خُردی که مشتری بانک توسعه صادرات هستند، میتوانند با ارائه اظهارنامه صادراتی خود و به شرط بازگشت کامل ارز حاصل از صادرات، تا سقف سه میلیارد تومان ضمانتنامه ریالی دریافت کنند.
دکتر صالحآبادی تاکید کرد: از روسای شعب بانک انتظار داریم همانند اعطای تسهیلات در بخش خدمات نیز جدیت داشته باشند زیرا سیاست ما ارائه بسته خدماتی به مشتریان است.
وی با بیان اینکه بخشنامههای بانک مرکزی در خصوص لزوم رعایت نسبت مالکانه 15 درصدی برای ارائه خدمات صراحت دارد، گفت: در حال حاضر و به دلیل نوسان قیمتها، شرکتهای کوچک از فروش مدتدار استفاده نمیکنند ولی شرکتهای بزرگ کماکان از این ظرفیت استفاده میکنند و بانک توسعه صادرات آماده همکاری با شرکتهای مختلف صادراتی در زمینه صدور ضمانتنامه است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران درباره موضوع رفع تعهد ارزی خاطرنشان کرد: این موضوع نیاز به فرهنگسازی دارد و روسای شعب ضمن همکاری با مشتریانی که بخشی از تعهد ارزی خود را انجام دادهاند، باید آنها را تشویق به بازگرداندن ارز حاصل از صادرات خود کنند زیرا احتمال اتخاذ تصمیمات سختتر در این خصوص نیز وجود دارد.
در این جلسه، همچنین روسای تعدادی از شعب بانک توسعه صادرات نیز برخی از مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص صدور ضمانتنامههای ریالی، رفع تعهدات ارزی و واردات در مقابل صادرات اعلام کردند.
از جمله این پیشنهادات، تسهیل فرایند صدور ضمانتنامه ریالی و شرایط وثیقهگیری، افزایش سقف اعطای تسهیلات و صدور ضمانتنامه شعبات، امکان ارزیابی اموال غیرمنقول مشتریان کلیدی و اعطای تخفیف در کارمزد و کاهش میزان سپرده برای صدور ضمانتنامه از مشتریان خوش حساب بود.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : سیاست،بانک توسعه صادرات،خدمات،مشتری
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر