- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» بیشترین تقاضای اولیه تسهیلاتی مشتریان بانک مسکن
تاریخ انتشار : 2020/11/02 - 16:39
بیشترین تقاضای اولیه تسهیلاتی مشتریان بانک مسکن
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در ماه گذشته پاسخگوی بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ سوال مشتریان بودند و ۸۰ درصد این پرسشها در حوزه «انواع تسهیلات» بود.
![بیشترین تقاضای اولیه تسهیلاتی مشتریان بانک مسکن](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/460a158414-15-650x330.jpg)
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، این بانک در جهت مشتری مداری، از طریق «مرکز ارتباط با مشتریان» تلاش می کند به صورت تلفنی سوالات مشتریان را به صورت تخصصی و دقیق پاسخ دهند.
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن روزانه بخش قابل توجهی از سوالات مردمی را پاسخ میدهند و یکی از مهمترین بخش های بانک است که به صورت مستقیم با مشتریان ارتباط دارد.
این مرکز روزانه با حجم زیادی از سوالات متنوع مشتریان مواجه است و کارشناسان تلاش می کنند سوالات را به بهترین نحو و به استناد به دستورالعمل ها و بخشنامه های بانک پاسخ دهند.
با توجه به اینکه بانک مسکن تنها بانک تخصصی و توسعه ای در بخش صنعت و ساختمان است، بخش قابل توجهی از سوالات مشتریان در حوزه «تسهیلات» بود.
لازم به ذکر است که بر اساس گزارش عملکرد سال مالی منتهی به شهریورماه، بیش از 90 درصد از تسهیلات بانک مسکن به صورت تخصصی به «بخش مسکن» اختصاص یافته است.
بر اساس آمارهای ثبت شده و بررسی عملکرد مرکز تماس با مشتریان بانک مسکن در مهرماه، 11 هزار و 361 تماس در این ماه به این مرکز واصل شده که 9 هزار و 661 تماس معادل بیش از 85 درصد تماس ها مربوط به «تسهیلات» بود.
بانکداری الکترونیک، سپردهها و صندوقهای سرمایه گذاری وابسته به بانک نیز سایر تماس های مشتریان با این مرکز را به خود اختصاص داده است.
اما با توجه به تنوع تسهیلاتی بانک مسکن در حوزه «مسکن و ساختمان» سوالات مشتریان در این حوزه نیز قابل تفکیک است، به این ترتیب که بیشترین تقاضای اولیه مشتریان بانک که بیشترین محور سوالات را در حوزه تسهیلات به خود اختصاص داده، مربوط به «تسهیلات از محل اوراق» بود. این تسهیلات به واسطه دوره انتظار حدود دو ماهه برای دریافت، سهم زیادی از سوال مشتریان در مهرماه را به خود اختصاص داده است.
از مجموع 9 هزار و 661 پرسش مشتریان در حوزه تسهیلات، بیش از 3 هزار و 281 پرسش یعنی حدود 34 درصد مربوط به «تسهیلات از محل اوراق» بود.
«تسهیلات جعاله» نیز دومین پرسش مهم مشتریان بانک مسکن در ماه گذشته بود. مشتریان بانک مسکن در مهرماه 2 هزار 690 سوال در این حوزه مطرح کردند که حدود 28 درصد از سوالات در این حوزه بود.
«تسهیلات حساب پس انداز مسکن یکم» که از سوی بانک مسکن با نرخ سود 8 درصد برای مناطق شهری و 6 درصد برای مناطق بافت فرسوده با دوره انتظار یکساله به مشتریان پرداخت می شود، بخش دیگری از سوالات مشتریان بانک را به خود اختصاص داده است. در مهرماه بیش از 1300 تماس مشتریان مربوط به این حوزه بود.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : تسهیلات،مشتری،بانک مسکن
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر