- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» بیمه آسیا درجهت پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالیIFRS))حرکت می کند
تاریخ انتشار : 2020/10/22 - 14:31
بیمه آسیا درجهت پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالیIFRS))حرکت می کند
پایش مستمر فعالیت ها هیات مدیره بیمه آسیا را به این نتیجه رسانده است که توسعه و ارتقای نرم افزارهای بیمه ای مطابق با استاندارد و آیین نامه های بیمه مرکزی در این شرکت ضروری است.
![بیمه آسیا درجهت پیاده سازی استانداردهای بین المللی گزارشگری مالیIFRS))حرکت می کند](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/b0527c3e85-650x330.jpg)
مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا با بیان اینکه این شرکت انجام تمهیدات لازم جهت پیاده سازی و اجرای استانداردهای بین المللی گزارشگری مالیIFRS و بررسی و اجرایی کردن طرح های تحقیقاتی و محصولات جدید بیمه ای با همکاری مدیران فنی را در سال جاری در دستور کار قرارداده است، تصریح کرد که حرکت در جهت استانداردسازی متناسب با موازین رگولاتور صنعت یکی از چارچوب های مهم در بیمه آسیا است.
وی با اشاره به پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای و تقویت شبکه فروش و استقرار نظام و استانداردهای مرتبط با امور مشتریان در بیمه آسیا اذعان دارد که توسعه محصولات با شناسایی نیاز مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی در بازار یکی از برنامه های جدی بیمه آسیا در سال جاری است.
مسعود بادین گسترش و ارتقاء مسیرهای ارتباط با مشتری و جایگاه مشتری و رسیدگی به شکایات و توسعه بازار و تقویت برند شرکت از طریق افزایش فروش بیمه های خرد و انعقاد قراردادهای گروهی را از جمله ضروریاتی می داند که در این شرکت با جدیت دنبال می شود و اضافه می کند، تشکیل ساختار سازمانی مناسب به منظور تسریع در فرآیندهای صدور خسارت برای خدمات رسانی بهترو افزایش سطح رضایت مشتریان از جمله رویکردهای برنامه ریزی شده بیمه آسیا در هدف گذاری کوتاه مدت امسال است.
مدیرعامل بیمه آسیا به افزایش نسبت بازدهی منافع حاصل از سرمایه گذاری ها در بخش های مختلف شرکت اشاره دارد و آنرا برای افزایش منافع حقوق صاحبان سهام ضروری می داند.
وی با اشاره به پیگری ها و بازرسی های موفقت آمیز سال گذشته این شرکت و جلوگیری از روند پرداخت به خسارت های تقلبی، بهبود فرآیند نظارت ها به منظور حصول اطمینان از صحت روند امور در راستای اهداف و برنامه های شرکت را مورد تاکید قرار می دهد.
مسعود بادین توسعه و ارتقاء کمی و کیفی شبکه فروش به منظور تحقق بودجه پیش بینی شده را از دیگر راهکارهای بیمه آسیا در سال جاری به منظور عمل EPS هدف گذاری شده دانست.
مدیرعامل بیمه آسیا ایجاد سازوکار مناسب در جهت افزایش اطمینان بخشی به گزارشات و شفافیت اطلاعات در بخش های مالی و فنی را از دیگر رویکردهای این شرکت در سال جاری عنوان کرد.
مسعود بادین به اصلاح ترکیب پرتفوی بیمه ای و توسعه فروش در بیمه های با سود مناسب و پالایش پرتفوی زیانده در این شرکت در سال جاری تاکید دارد و اضافه کرد: رعایت بهداشت حقوقی و وصول مطالبات شرکت همراستا با این برنامه، اجرایی خواهد شد.
برچسب ها : بیمه آسیا،بادین،پیاده سازی،استانداردهای،گردشگری،تدبیر تازه نیوز
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر