- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» تحقق بانكداري هوشمند در بانك صنعت و معدن تا سال 1403
تاریخ انتشار : 2020/10/20 - 17:08
تحقق بانكداري هوشمند در بانك صنعت و معدن تا سال 1403
مديرعامل بانك صنعت و معدن: تا سال 1403 سيستم بانكداري ديجيتال و هوشمند در اين بانك راه اندازي مي شود.
![تحقق بانكداري هوشمند در بانك صنعت و معدن تا سال 1403](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/ca4dae4883-2.jpg)
به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دكتر حسين مهري ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر پروژه بانكداري ديجيتال و هوشمند در اين بانك آغاز شده و نقشه راه آن طراحي شده است.
وي افزود: در نظر داريم با شخصي سازي محصولات و طراحي خدمات نوين بر اساس نياز هر مشتري و تنوع بخشي به سبد محصولات و خدمات اين بانك، تا افق 1403 اين پروژه را به طور كامل عملياتي كنيم.
دكتر مهري تأكيد كرد: اين بانک پس از ابلاغ سند “بانکداری آینده و تحول دیجیتال” از سوی وزارت امور اقتصادي و دارایی در سال 98 اولویت خود را بر اجرای این سند متمرکز کرد و به منظور ایجاد زیر ساختهای بانکداری دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان چهار محصول و خدمت جديد را معرفي نمود كه شامل سدف (سامانه دیجیتال فرایندی)، هدف (همراه دیجیتال فرایندی)، سامانه پات (پذیرش اینترنتی درخواست تسهیلات)، و ساحب (سامانه اعتبارات حدی بانکی) مي باشد كه توسعه اين سرويس ها همچنان در جهت مشتري محوري ادامه خواهد يافت.
وي بيان داشت: سامانه سدف، نسل جدید سامانه بانکداری اینترنتی بانک صنعت و معدن است. این سامانه در پی نیاز مشتریان براي اجرای فرایندهای بانکداری به صورت غیرحضوری و بر پایه بانکداری باز راهاندازی شده است؛ سامانه هدف، همراه بانک جديد اين بانك است كه با سرعت عملیاتی بالا رویکردی نو را در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده است تا مشتری قادر باشد بر اساس کسبوکارهای خود قابلیت خدمات بانکی را شخصیسازی کند.
دكتر مهري تشريح كرد: سامانه پات، سامانه اینترنتی نوين پذیرش تسهیلات مي باشد؛ از ویژگیهای این سامانه دریافت الکترونیکی اطلاعات مشتری و انتقال آن به سامانه بانکداری متمرکز است و سامانه ساحب، سامانه اعتبارات حدی بانکی است كه فرایند حد اعتباری را به صورت غیرحضوری در اختیار مشتری قرار میدهد.
وي با اشاره به اهميت و ضرورت گذار از بانكداري سنتي و تحقق تحول ديجيتال خاطر نشان ساخت: ديجيتال سازي خدمات بانكي به معناي خودكارسازي فرآيندها و خدمات مبتني بر وب است كه با استفاده از داده هاي بسيار دقيق در خصوص نيازهاي مشتريان، كيفيت پاسخگويي به اين نيازها را افزايش مي دهد، از هزينه انجام امور بانكي مي كاهد و شفافيت و امنيت را ارتقاء مي دهد.
مديرعامل بانك صنعت و معدن در پايان بر لزوم همكاري همه جانبه كاركنان در بخش هاي مختلف بانك در شناسايي نيازهاي مشتريان اين بانك تخصصي تأكيد كرد و گفت: در بانكداري ديجيتال علاوه بر تجهيز زيرساخت ها نيازمند تغيير فرهنگ سازماني و آموزش هاي تخصصي هستيم تا مشتري تمامي خدمات و تسهيلات را بدون مراجعه و در فضاي ديجيتال دريافت كند.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : بانکداری،بانک صنعت و معدن،هوشمند
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر