- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعهای انجام میشود
تاریخ انتشار : 2020/10/10 - 11:44
عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعهای انجام میشود
مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت و عملیات بانکی همکاران شعب این بانک را بر مبنای بانکداری توسعهای قلمداد نمود.
![عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعهای انجام میشود](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/d8ba2a8aa9-2-650x330.jpg)
حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماسهای تلفنی با برخی روسای شعب این بانک اظهار داشت: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ میدهد الگویی از بانکداری توسعهای است و تسهیلات پرداختی بانک با رویکرد اجتماعی، ایجاد اشتغال، کاهش محرومیت و رونق تولید صورت پذیرفته است.
وی همچنین افزود: تجربه تکمیل و بررسی پروندههای مربوط به تسهیلات طرحهای ملی و اشتغالزایی موجب گردیده دانش سازمانی مرتبط با بررسی پروندههای کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای بزرگ و اثرگذار توسعهای در اقتصاد منطقهای صاحب نقش و جایگاه ویژهای در منطقه جغرافیایی خود گردیدهاند.
مهدیان بابیان اینکه مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گامهای توسعهای منطقی پی بردهاند افزود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با بهرهگیری از اصول مشتری مداری، بهویژه در روانسازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در گرهگشایی از مشکلات مردم پیشگام باشند.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفهای گفت: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق اجرای صحیح آییننامهها و بخشنامههای ابلاغی امکانپذیر است و از ظرفیتهای متعدد قانونی میتوان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماسهای تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از وضعیت شعب، مشکلات احتمالی و نقطه نظرات همکاران مطلع گردید و توصیههایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.
مهدیان افزود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیتهای ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و ملاقات چهره به چهره با همکاران مهیا نمیباشد، تماسهای تلفنی تا حدی میتواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و بررسی مشکلات و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.
بیشتر بخوانید:
برچسب ها : عملیات بانکی،بانکداری،بانک توسعه تعاون
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر