زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۲
» بین الملل » آحارونوت: بن‌سلمان در مراسم امضای توافقنامه اسرائیل-امارات شرکت نمی‌کند
تاریخ انتشار : 2020/09/03 - 18:13
 کد خبر: 112107
 210 بازدید

آحارونوت: بن‌سلمان در مراسم امضای توافقنامه اسرائیل-امارات شرکت نمی‌کند

یک روزنامه عبری زبان با اشاره به ناکامی مقامات کاخ سفید در راضی کردن ولیعهد عربستان برای حضور در مراسم امضای توافق عادی‌سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی، بر عدم حضور بن سلمان در این مراسم تاکید کردند.

آحارونوت: بن‌سلمان در مراسم امضای توافقنامه اسرائیل-امارات شرکت نمی‌کند

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز (پنج‌شنبه) نوشت، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در راضی کردن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای حضور در مراسم امضای توافق‌نامه عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی که به زودی در کاخ سفید برگزار خواهد شد، ناکام ماند.

این روزنامه در ادامه از ارائه جزئیات بیشتر درباره این ناکامی کوشنر با وجود توافق درباره عبور هواپیماهای اسرائیلی از آسمان عربستان از مبدأ اراضی اشغالی به امارات و برعکس خودداری کرد.

آحارونوت همچنین نوشت، دولت آمریکا تلاش می‌کند مراسم امضای توافقنامه یاد شده در واشنگتن ظرف دو هفته آینده برگزار شود اما این احتمال وجود دارد که مراسم به دلیل عدم امضای اکثر توافقنامه‌ها میان دو طرف اماراتی و اسرائیلی به وقت دیگری موکول شود. در آن صورت احتمالا آمریکا تلاش خود را بر برگزاری این مراسم در قالب جشن‌های سال نوی میلادی متمرکز می‌کند.

طبق نوشته این روزنامه اسرائیلی، هنوز چند توافقنامه و پروتکل باقی مانده‌اند که به امضای دو طرف نیاز دارند.


برچسب ها :
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه