- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
- «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»؛ مردم چه کاری باید انجام دهند؟
- تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم آغاز شد
- ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
- آژانس انرژی اتمی: ایران چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو نصب کرد
- نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری / انتخابات به مرحله دوم کشیده شد / پزشکیان – جلیلی ، جمعه آینده
- خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمیرسد!
- فردوسیپور و رفقا اینبار صداوسیما را فیتیلهپیچ کردند
» اقتصادی
» ساخت ۲۶ بازار میوه و ترهبار در سال جاری
تاریخ انتشار : 2020/07/26 - 12:05
ساخت ۲۶ بازار میوه و ترهبار در سال جاری
به گفته مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز ساخت ۱۷ بازار جدید میوه و تره بار در نیمه اول سال و ۹ بازار جدید در نیمه دوم سال آغاز خواهد شد.
سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای مدیران این سازمان که به صورت آنلاین برگزار شد، از سال ۹۹ به عنوان «سال تحقق پروژههای عمرانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار» نام برد.
وی گفت: کار طراحی و ساخت ۱۷ بازار جدید میوه و تره بار در نیمه اول سال جاری آغاز شده و عملیات طراحی و احداث ۹ بازار جدید دیگر نیز در نیمه دوم سال شروع خواهد شد.
راد با اعلام اینکه علاوه بر این ۲۶ بازار جدید، عملیات تخریب و نوسازی ۳ بازار قدیمی نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: پرداختن به پروژههای عمرانی، نافی خدماترسانی به شهروندان نیست و مجموعه همکاران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در تمام سطوح و با تمامی توان، ملزم به ارائه خدمت به شهروندان هستند.
وی با اشاره به اینکه موضوع کنترل پروژه و نظارتهای دورهای برای آگاهی از مسائل و مشکلات موجود و برطرف کردن آنها به ویژه در شرایط فعلی که ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی از جمله توجه به فاصلهگذاریها و استفاده از ماسک، مضاعف شده از اهمیت ویژهای برخوردار است، اظهار کرد: هر هفته یک میدان میوه و تره بار و بازارهای تابعه آن مورد بررسی قرار میگیرند و ضمن رسیدگی به نقاط ضعف و قوت آن میدان، راهکارهای اجرایی بهبود خدماترسانی میدان و بازارهای زیرمجموعه آن، احصاء و پیگیری میشود.
راد با بیان اینکه برخی مسائل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ریشه تاریخی دارند و ساختارهای سنتی سازمان در حال بازنگری و اصلاح است، تصریح کرد: در مباحثی همچون تحلیل وضعیت بازار، نحوه واگذاری غرف و چگونگی نرخگذاری محصولات، نیازمند تحول و دگردیسی هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با درخواست مجدد از شهروندان برای استفاده از ماسک تحت هر شرایطی به ویژه هنگام حضور در میادین میوه و تره بار، با توجه به تاثیر آن در پیشگیری از انتقال و ابتلا به ویروس کرونا، بر لزوم داشتن ماسک برای کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیز برای غرفهداران و کارگران میادین و بازارها، تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط سخت موجود تا جایی که توان داشتیم، اجازه ندادیم خللی در خدمترسانی به شهروندان ایجاد شود و برای حمایت از سبد خرید و اقتصاد خانوادهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
برچسب ها : بازار تره بار , شهرداری
دسته بندی : اقتصادی , بازار , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر