- ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
- آژانس انرژی اتمی: ایران چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو نصب کرد
- نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری / انتخابات به مرحله دوم کشیده شد / پزشکیان – جلیلی ، جمعه آینده
- خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمیرسد!
- فردوسیپور و رفقا اینبار صداوسیما را فیتیلهپیچ کردند
- استان تهران رکورددار ازدواج و طلاق در سال گذشته
- تعویض ۵۱ پله برقی تهران/ ساخت پلهای رمپی عابرپیاده در بزرگراهها
- سقوط عرضه اولیه سهام جهانی
- قوانین جدید در حوزه رمزارزهای دیجیتال
- بریتانیا جلوتر از پیشبینیهای اقتصادی
- اوجگیری تورم ژاپن
- سهم ۷۴ درصدی خودرو از بازار بیمه
- نتایج آخرین شمارش آرای انتخابات 1403 ؛ ارسال آرا به شورای نگهبان
- وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ میدهد
- حسینیکیا: انتخابات خوب و سالمی برگزار شد
» اجتماعی
» روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است
تاریخ انتشار : 2020/05/17 - 10:32
محمديان در روز روز جهانی " ارتباطات و روابط عمومی"
روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است
محسن محمديان، مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی " ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه به همکاران گرامي ام تبریک عرض مي نمايم.
![روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/f0fe8dd0d5-650x330.jpg)
به گزارش تدبیر تازه نیوز و به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه،محسن محمديان به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ” ارتباطات و روابط عمومی” اظهار داشت: این روز صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است. و تنها متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق خوب تحسین شده اند و خداوند نعمت پاسخگویی با رویی گشاده به مردم را به آنان عطا کرده است.
وي افزود: به اعتقاد من روابط عمومی یک شغل نیست، یک ویژگی اخلاقی است که هرکسی باید خویش را به آن مزین سازد و آنکه در صف اول مراوده با مردم قرار دارد به این مهم اولویت دارد،چرا که توسعه بدون اطلاع رسانی و اطلاع یابی امکان پذیر نمی باشد زیرا داده ها زمانی که تحلیل و آنالیز شوند مبدل به اطلاعات می شوند که شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در هر سازمان و شرکتی نمایان می شود که می تواند موفقیت های یک ارگان را بر ستون اطلاعات دقیق و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم های درست و شایسته، مدیران ارشد را یاری رساند.
محمديان تصريح كرد: روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران نیز در دو سال گذشته اطلاع رسانی در خصوص خدمات رسانی هرچه بهتر پرسنل شرکت به شهروندان و مسافران را با تیزبینی، دانایی و هوشیاری همگام با تمامی بخش های مختلف شرکت به کار بست تا لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند.
وي گفت: نامگذاری این روز به نام روز روابط عمومی بهانه ای شد تا بدین وسیله این روز را به شما همکاران گرامی شاغل در این مدیریت که با الهام از همدلی، هم افزایی، هم اندیشی، همسویی و صداقت ضمن حفظ مصالح شرکت در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض مي کنم.
برچسب ها : بهره برداری مترو , روز روابط عمومی , محسن محمدیان
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر