- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
- «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»؛ مردم چه کاری باید انجام دهند؟
- تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم آغاز شد
- ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
- آژانس انرژی اتمی: ایران چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو نصب کرد
- نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری / انتخابات به مرحله دوم کشیده شد / پزشکیان – جلیلی ، جمعه آینده
- خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمیرسد!
- فردوسیپور و رفقا اینبار صداوسیما را فیتیلهپیچ کردند
- استان تهران رکورددار ازدواج و طلاق در سال گذشته
- تعویض ۵۱ پله برقی تهران/ ساخت پلهای رمپی عابرپیاده در بزرگراهها
- سقوط عرضه اولیه سهام جهانی
- قوانین جدید در حوزه رمزارزهای دیجیتال
- بریتانیا جلوتر از پیشبینیهای اقتصادی
- اوجگیری تورم ژاپن
» اقتصادی
» از خدمات اینترنتی اپراتورها شکایت کنید
تاریخ انتشار : 2020/04/28 - 12:24
درصورت مشاهده کمفروشی و نارضایتی
از خدمات اینترنتی اپراتورها شکایت کنید
درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروختهشده و سرعت دریافتی، حجم خریداریشده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیامرسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس 195.cra.ir ثبت کنید.
![از خدمات اینترنتی اپراتورها شکایت کنید](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/a85af0051b-9-600x330.jpg)
حضور در منازل به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، به افزایش استفاده از اینترنت برای فعالیتهای مختلف از جمله دورکاری کارمندان و برگزاری کلاسهای آموزشی آنلاین و پرداختن به فعالیتهای اینترنت اوقات فراغت منجر شد. از طرفی ارائه اینترنت رایگان ۱۰۰ گیگابایتی برای اینترنت ثابت هم استفاده از اینترنت را افزایش داده و که در مواردی منجر به افت کیفیت و نارضایتی کاربران شد.
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایتهای مردمی در حوزههای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راهاندازی شده است. کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایتهای خود را از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.
همچنین با راهاندازی سامانه نتسنج پلاس هر ایرانی در هر مکانی میتواند ببیند که چه شرکتهایی خدماتشان ارائه میشود؟ کیفیت پوشش چیست؟ میزان سرعتی که میتواند دریافت کند چقدر است؟ شکایات مردم در آن منطقه چه بوده است؟ و اندازهگیریهای کیفی چه میگوید؟ همچنین علاوه بر اطلاعات رگولاتوری، نظراتی که کاربران منعکس میکنند هم در این سامانه وجود دارد و هر یک از کاربران در هر نقطه از کشور میتوانند انتخاب کنند که کدام اپراتور چه سرویسی میدهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوند.
در این راستا پیمان قرهداغی – مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری- با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنیبر حفظ حقوق مشترکان بهعنوان مهمترین اولویت رگولاتوری اظهار کرد: با توجه به شکایتهای دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است. شکایتهای اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارائه نشدن کامل خدمات خریداریشده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شدهاند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده میشود.
از مشترکین درخواست میکنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروختهشده و سرعت دریافتی، حجم خریداریشده و حجم دریافتی و همچنین رعایت نکردن تعرفههای ترجیحی برای سایتهای داخلی و پیامرسانهای بومی از سوی اپراتورها، موضوع را به طور سریع در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات با آدرس https://195.cra.ir ثبت کنند. همچنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه میتوانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.
برچسب ها : اینترنت , بسته , حجم , سرعت
دسته بندی : اقتصادی , انتخاب سردبیر , بازار دیجیتال , تله تایپ , خبر داغ
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر