- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» اسلایدر اصلی
» نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات میکنند؟
تاریخ انتشار : 2020/02/15 - 22:03
نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات میکنند؟
تخمین ناظران انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا حاکی است در انتخابات امسال رکورد هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شکسته خواهد شد.
![نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا چقدر هزینه تبلیغات میکنند؟](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/b712fb55c7-650x330.jpg)
به نقل از وب سایت “اینترسپت”، شرکت تحقیقاتی “اِ مارکِتِر” – eMarketer – آمریکا در گزارشی تخمین زده در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا رکورد هزینه تبلیغات انتخاباتی نامزدها شکسته خواهد شد.
بر اساس این گزارش امسال احتمال میرود نامزدهای انتخاباتی نزدیک به 7 میلیارد دلار هزینه تبلیغات انتخاباتی خود کنند.
این رقم نزدیک به 64 درصد بیش از رقمی است که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از سوی نامزدهای انتخاباتی هزینه تبلیغات تلویزیونی و دیجیتال شده است. در سال 2016 هزینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی رقمی حدود 4.5 میلیارد دلار بوده است.
“مایکل بلومبرگ” شهردار سابق نیویورک و نهمین فرد ثروتمند دنیا با بیش از 62 میلیارد دلار ثروت در صدر نامزدهای پرهزینه تبلیغات قرار دارد. او تاکنون 363 میلیون دلار از ثروت شخصی خود هزینه تبلیغات و آگهیهای تلویزیونی و فضای دیجیتال کرده است.
برآوردی از میزان هزینه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا برای روز رای گیری انتخابات مقدماتی “سه شنبه بزرگ ” در ماه مارس امسال
بلومبرگ همچنین در حاشیه گردهماییهای انتخاباتی خود غذا و نوشیدنی رایگان میدهد و به هر عضو فعال در ستاد انتخاباتی خود 1 گوشی آیفون 11 و 1 “مکبوک پرو” هدیه میکند.
توزیع غذا و نوشیدنی رایگان در حاشیه گردهمایی انتخاباتی مایکل بلومبرگ
بر اساس گزارش “اِ مارکتر” بیشترین حجم از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به سمت شبکههای تلویزیونی و کابلی میرود. نکته اینکه رسانه تلویزیون غالبا منبع اصلی دریافت اطلاعات افراد سالمندتر در آمریکاست و هزینه زیاد نامزدها در این رسانه ناشی از این است که احتمالا برنامهریزان ستاد انتخاباتی نامزدها بر این باروند که تعیینکننده اصلی نتیجه انتخابات 2020 آمریکا نه جوانان، بلکه افراد میانسال و سالمند خواهد بود.
در زمینه تبلیغات دیجیتال (فضای وب) نیز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا فعال هستند. برآوردها حاکی است در انتخابات 2020 تبلیغات دیجیتال 1.34 میلیارد دلار را به خود اختصاص خواهد داد که از این میان شبکه “فیسبوک” که محبوبترین شبکه اجتماعی آمریکایی هاست نزدیک به 60 درصد از این آگهیها را با درآمد حدود 800 میلیون دلاری جذب خواهد کرد.
دومین منبع تبلیغات دیجیتال در آمریکا وب سایت “گوگل” است که تخمین زده میشود بیش از 18 درصد از آگهیهای تبلیغاتی نامزدها از طریق شبکه “یوتیوب” جذب کند و 22 درصد بقیه نیز در سایر “پلتفرم” های دیجبتال هزینه خواهد شد.
برچسب ها : آمریکا , نامزدهای انتخابات , هزینه تبلیغات
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر