زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۵/۲
» اجتماعی » افزایش شمار جان‌باختگان حادثه کرمان+ عکس
تاریخ انتشار : 2020/01/07 - 18:47
 کد خبر: 89132
 452 بازدید

افزایش شمار جان‌باختگان حادثه کرمان+ عکس

رییس اورژانس کشور خبر مصدومیت و فوت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان را تایید کرد.

افزایش شمار جان‌باختگان حادثه کرمان+ عکس

پیرحسین کولیوند در این‌باره گفت: متاسفانه برابر گزارش‌هایی دریافتی به دلیل ازدحام جمعیت، تعدادی از هموطنان در حین مراسم، مجروح شده و تعدادی دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

وی بدون اعلام شمار و آمار فوتی‌ها و مصدومان تاکید کرد:‌ رسیدگی به مجروحان ادامه دارد. تعدادی از مصدومان در محل درمان و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

کولیوند همچنین تاکید کرد: دکتر نمکی وزیر بهداشت شخصا در محل حضور دارند و این موضوع را مدیریت می کنند.

رئیس سازمان اورژانس کشور توضیح داد: در حال بررسی ابعاد این حادثه هستیم و به محض مشخص شدن شرایط جسمی مصدومان ، اطلاعات تکمیلی از اعلام خواهد شد.

“عباس آمیان” مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمان در این راستا گفت: آمار کشته های این حادثه بالای ۵۰ نفر است که بیشتر این افراد جان باخته مرد هستند و رده سنی این افراد، کم سال‌ها و بزرگسالان هستند و بیشتر آقایان فوت شده در رده سنی بزرگسال هستند.

وی با بیان اینکه 213 نفر تاکنون مجروح شده‌اند، افزود: همه مصدومان بلافاصله‌ به بیمارستان اعزام شده‌اند و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مصدومان حادثه کرمان به بیمارستان منتقل شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: حادثه فوت تعدادی از هموطنان عزادار در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان صحت دارد. متاسفانه تعدادی از عزاداران در ازدحام جمعیت جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند. ابعاد حادثه در حال بررسی است و هنوز نمی توان آمار دقیقی از کشته ها و مصدومان این حادثه اعلام کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه