زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۵/۲
» تله تایپ » هواوی کاهش تولید گوشی را تکذیب کرد
تاریخ انتشار : 2019/06/05 - 18:10
 کد خبر: 56635
 289 بازدید

هواوی کاهش تولید گوشی را تکذیب کرد

طی روزهای اخیر شایعاتی از کاهش سفارش گذاری هواوی برای تولید گوشی و حتی توقف بخشی از تولید این سازنده چینی توسط Foxconn منتشر شد. در حالی که شایعات هیچ گونه جزئیاتی با خود نداشتند، هواوی بر سر خط آمده و رسماً همه این شایعات را تکذیب کرده است.

هواوی کاهش تولید گوشی را تکذیب کرد

یک سخنگوی رسمی هواوی ضمن تکذیب شایعات، اعلام کرد سطح تولید گوشی‌های این کمپانی کاملاً عادی بوده و هیچ گونه تغییری اعمال نشده است.

شاید برخی بگویند واکنش هواوی و تکذیب شایعه کاهش یا حتی توقف تولید، تلاش این کمپانی برای جلوگیری از آسیب دیدن هرچه بیشتر برند آنها است. با این حال نظر سنجی وب سایت GSMArena و همچنین بررسی‌های صورت گرفته از بازار هندوستان نشان می‌دهد محبوبیت هواوی به آن اندازه که تصور می‌شود کاهش نیافته است. با این حال شاید تحقق هدف این کمپانی در کنار زدن سامسونگ و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی دنیا به این زودی‌ها امکان پذیر نباشد.

دولت ترامپ ابتدا به‌کارگیری تجهیزات ساخت هواوی در شبکه‌های نسل پنجمی موبایل را منع کرد و به متحدان خود فشار آورد تا آنها نیز هواوی را کنار بگذارند. اما در نهایت دونالد ترامپ با صدور یک فرمان اجرایی رئیس جمهوری، کمپانی‌های آمریکایی را از همکاری با هواوی منع کرد. در نتیجه این فرمان بسیاری از غول‌های فناوری همکاری با هواوی را به حالت تعلیق در آوردند و این سازنده چینی حالا به ناچار خودکفایی را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , فناوری
ارسال دیدگاه