- ادامه جستجو برای یافتن پیکر کارگران در معدن شازند اراک
- آژانس انرژی اتمی: ایران چهار آبشار سانتریفیوژ جدید در فردو نصب کرد
- نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری / انتخابات به مرحله دوم کشیده شد / پزشکیان – جلیلی ، جمعه آینده
- خبرهای خوبی از احسان علیخانی و جوکرش به گوش نمیرسد!
- فردوسیپور و رفقا اینبار صداوسیما را فیتیلهپیچ کردند
- استان تهران رکورددار ازدواج و طلاق در سال گذشته
- تعویض ۵۱ پله برقی تهران/ ساخت پلهای رمپی عابرپیاده در بزرگراهها
- سقوط عرضه اولیه سهام جهانی
- قوانین جدید در حوزه رمزارزهای دیجیتال
- بریتانیا جلوتر از پیشبینیهای اقتصادی
- اوجگیری تورم ژاپن
- سهم ۷۴ درصدی خودرو از بازار بیمه
- نتایج آخرین شمارش آرای انتخابات 1403 ؛ ارسال آرا به شورای نگهبان
- وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ میدهد
- حسینیکیا: انتخابات خوب و سالمی برگزار شد
» بانک و بیمه
» اقدامات گروه مالی سامان در مسیر بانکداری سبز
تاریخ انتشار : 2019/06/03 - 12:08
اقدامات گروه مالی سامان در مسیر بانکداری سبز
گروه مالی سامان در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود و اجرای بانکداری سبز، راهکارهای تازهای را برای کاهش مصرف کاغذ در کارتخوانهای خود به کار بست.
به گزارش تدبیر تازه نیوز به نقل از روابط عمومی بانک سامان، با توجه به اهمیت موضوع کاهش مصرف کاغذ در حفظ محیط زیست، بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان علاوه بر امکانات و زیرساختهایی همچون نت بانک و موبایلت که امکان رویت جزییات تراکنش ها را به کاربران می دهد، بر اساس شرایط و امکانات 4 راهکار جدید را برای کاهش مصرف کاغذ در کارتخوانهای خود در پیش گرفتهاند.
بر این اساس، هم اکنون با به روزرسانی نرم افزار کارتخوانها، طول رسید این دستگاهها 30 درصد کاهش یافته است. همچنین در راهکاری دیگری، با تایید دارندگان کارتخوان، چاپ رسید دوم 50 درصد از کارتخوانهای بانک سامان غیر فعال شده و این آمادگی وجود دارد که بنا به تقاضای دارندگان این اقدام در دیگر دستگاهها نیز اجرایی شود.
همچنین راهکار سومی که سامان در این خصوص درنظر گرفته، نمایش رسید اول روی دستگاههای کارتخوان به جای چاپ آن برای مبالغ خرد است. این روش در حالی اجرایی خواهد شد که بخش عمدهای از تراکنشهای کارتخوانها مبالغ خرد است و خریداران در صورت تمایل میتوانند گزینه چاپ رسید را انتخاب کنند که در خصوص مباحث فنی و اجرایی این شیوه رایزنی با مسئولان مربوطه در حال انجام است.
در نهایت چهارمین راهکار سامان در این خصوص، ارائه رسید دارنده کارت و پذیرنده در قالب اپلیکیشن موبایلی است که هم اکنون این اپلیکیشن در حال نهایی شدن است و به زودی عرضه خواهد شد.
برچسب ها : بانک سامان , بانکداری سبز
دسته بندی : بانک و بیمه
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر