- 6 نکته درباره آخرین مناظره : از 60 درصد قلابی جلیلی تا 60 درصد واقعی پزشکیان
- بحران آب شدت گرفت ؛ تبخیر آب در ایران سهبرابر میانگین جهانی
- پزشکیان: عهد همه ما؛ خلق فرصتی دیگر برای ایران است
- ایران ۱۱ مقام آمریکایی را تحریم کرد/ بیانیه وزارت خارجه
- با این ۱۰ راهکار هوش هیجانی تان را بالا ببرید
- جلیلی: انتخاب با مردم است؛ بازگشت به ۸ سال تعطیلی کشور یا امتداد شهید رئیسی
- برگزاری آیین امضای تفاهمنامه همکاری چند جانبه در حوزه ماشینها و صنایع تبدیلی غذایی کشاورزی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
- توئیت جدید مصطفی پورمحمدی درباره انتخابات ریاست جمهوری
- آمار عجیب مزاحمت تلفنی برای اورژانس!
- به این افراد هرگز نباید فرصت دوباره بدهید
- بهترین شغلهای ۱۰ سال آینده ایران
- رأی پزشکیان و جلیلی چند درصد واجدان شرایط است؟
- هشدار سازمان ثبت احوال درباره مدارک هویتی
- دریافت پول برای ثبت نام در مدارس دولتی؛ ممنوعیتی که روال است
- رمزارز دیجیتالی که ۸۰۰ درصد رشد ثبت کرد
» بانک و بیمه
» احترام به خواست مشتري رمز ماندگاري است
تاریخ انتشار : 2019/01/27 - 15:26
احترام به خواست مشتري رمز ماندگاري است
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری قانون بانکداری بدون ربا را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تدوین و ابلاغ قانون بانکداری بدون ربا در نظام بانکی بود و بانک ها و موسسات اعتباری باید این قانون را سرلوحه کار قرار داده و با تلاش فعالان بانکی درجه ای از این مسیر منحرف نشویم.
![احترام به خواست مشتري رمز ماندگاري است](https://tadbiretazenews.ir/wp-content/uploads/ES01-10-650x330.jpg)
عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان ویژگی نظام اقتصادی کشورهای بانک محور اظهار داشت: در این کشورها بانک ها در حکم قلب تپنده اقتصاد می باشند که با حذف این بخش از اقتصاد، شاهد ایجاد اختلال در نظام اقتصادی خواهیم بود.
فهیمی پور افزود: بانکداری یکی از مشاغل سخت است. شاغلین صنعت بانکداری می بایست با توجه به وظایف خود در پاسخگویی به نهادهای نظارتی و حکومتی بر بسیاری از قوانین و دستورالعمل ها مسلط باشند که خود محدودیت های فراوانی را برای این قشر از جامعه به وجود می آورد.
وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت است و در عرصه فعالیت بانکی مشتری حرف اول را می زند. در این راستا برای حفظ و نگهداری مشتریان بانک هایی موفق تر هستند که نفوذ بیشتری بر ذهن و قلب مشتری دارند و به خواست مشتری احترام می گذارند.
وی با اشاره به اهمیت آموزش و کسب دانش کارکنان کوثر خاطر نشان ساخت: یکی از دلایل اصلی موفقیت موسسه اعتباری کوثر موضوع کسب دانش و علم آموزی توسط همکاران پرتلاش بوده است که کسب رتبه نخست در اولین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی سال گذشته موید آن است.
مصطفی جلالی مدیر سابق شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارش عملکرد دوره فعالیت خود گفت: تمام دستاوردها و موفقیت ها حاصل تلاش و کار گروهی همکاران و حمایت بی دریغ مدیران ارشد موسسه بوده است.
سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به شایستگی پاسخگوی اعتماد سازمان باشم.
بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم حکم مسئولیت سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری موسسه اعتباری کوثر به وی اعطاء و از تلاش های مصطفی جلالی در زمان تصدی این مدیریت با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
برچسب ها : مشتری مداری , موسسه اعتباری کوثر
دسته بندی : بانک و بیمه
![](https://tadbiretazenews.ir/dl/بنر.jpg)
آخرین اخبار
ارسال دیدگاه
آخرین خبرمطالب بیشتر