زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۵/۳۰
» تله تایپ » نکونام در محاصره؛ از هاشمی‌نسب تا حجازی، همه علیه او موضع گرفتند
تاریخ انتشار : 2024/08/19 - 21:11
 کد خبر: 171397
 3 بازدید

نکونام در محاصره؛ از هاشمی‌نسب تا حجازی، همه علیه او موضع گرفتند

جواد نکونام در روزهای اخیر مورد انتقاد شدید مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی قرار گرفته است. این دو چهره که در گذشته رابطه نزدیکی با نکونام داشتند، اکنون به منتقدان جدی او تبدیل شده‌اند.

نکونام در محاصره؛ از هاشمی‌نسب تا حجازی، همه علیه او موضع گرفتند
جواد نکونام در روزهای اخیر مورد انتقاد شدید مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی قرار گرفته است. این دو چهره که در گذشته رابطه نزدیکی با نکونام داشتند، اکنون به منتقدان جدی او تبدیل شده‌اند.

در آستانه دومین بازی استقلال در فصل جدید، حواشی غیرمنتظره‌ای دامان‌گیر کادرفنی آبی‌ها و به‌ویژه جواد نکونام شده است.

به گزارش فوتبال 360، استقلال فصل گذشته در شرایطی پا به رقابت‌ها گذاشت که پیش از اولین مسابقه فصل جدید برگزار شود، تنش‌ها و دعواها بین جواد نکونام و علی خطیر (مدیرعامل وقت آبی‌ها) به اوج خود رسید؛ تنش و دعوایی که تا روز پایان همکاری خطیر با استقلالی‌ها ادامه داشت و حتی بعد از کنار رفتن مدیرعامل آبی‌ها هم جواد نکونام بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم علیه خطیر موضع‌گیری داشت تا یکی از جنجالی‌ترین و پرتنش‌ترین فصل‌های دوران استقلال در تاریخ لیگ برتر به‌ثبت برسد.

نکونام برای حضور در فصل جدید، رویکردی متفاوت را در پیش گرفت و در شرایطی‌که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و با رایزنی‌های گسترده در استقلال ماندنی شد، او با سیاست سکوت کار خود را پیش برد و مالکان جدید باشگاه هم توانستند با تامین منابع مالی، عملکرد موفقی را از خود در بازار نقل‌وانتقالات به جای بگذارند؛ هر چند که سرمربی استقلال بعد از اتمام دیدار با شمس‌آذر قزوین مدعی شد که تیمش در زمینه جذب بازیکن حداقل از 3-2 تیم همچنان عقب‌تر است!

آتشی که خودِ نکونام روشن کرد!

نکونام نه‌تنها این موضع‌گیری جنجالی را داشت، بلکه در واکنش به سوالی درباره آخرین وضعیت مهدی هاشمی‌نسب برای حضور دوباره در کادرفنی استقلال، سوال مطرح‌شده را حاشیه‌ای دانست و به آن پاسخ نداد! این اقدام جنجالی جواد نکونام در حالی بود که او فصل گذشته به طور ویژه پیگیر حضور هاشمی‌نسب روی نیمکت تیمش بود اما به نظر می‌رسد رابطه طرفین شکرآب شده و همین مسئله باعث شده تا نکونام پاسخی جنجالی نسبت به سوالی پیرامون مهدی هاشمی‌نسب بدهد.

موضع تند یاغی و تهدید نکونام به افشاگری

مهدی هاشمی‌نسب که از محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران استقلال برخوردار است، نه‌تنها روز گذشته در حاشیه مراسم روز جهانی عکاس، با ادبیاتی کنایه‌آمیز علیه جواد نکونام صحبت کرد، بلکه او شب گذشته در گفت‌وگویی مجازی بار دیگر علیه سرمربی استقلال موضع گرفت و از او خواست تا شفاف درباره عدم حضورش در استقلال صحبت کند! هاشمی‌نسب که به نظر می‌رسد برخلاف شایعات مطرح‌شده، به دلایلی به جز عدم توافق مالی روی نیمکت استقلال حضور ندارد، نکونام را تهدید کرده که درباره عدم حضور او در کادرفنی‌اش شفاف‌سازی کند و در غیر این‌صورت، او صحبت‌های جنجالی درباره نکونام به زبان خواهد آورد.

ادعاهای جنجالی آتیلا علیه نکونام

آتیلا حجازی هم که اولین انتخاب جواد نکونام بعد از برکناری علی خطیر بود و با پافشاری نکونام قرار بود حجازی در نقش سرپرست استقلال کارش را آغاز کند که سرانجام این همکاری شکل نگرفت، روز گذشته در گفت‌وگویی جنجالی علیه نکونام موضع‌گیری تند داشت. حجازی نه‌تنها جواد نکونام و کادرفنی استقلال را متهم به خرافاتی‌بودن کرد بلکه مدعی شد سرمربی استلقال به دنبال سواستفاده از نام «حجازی» بوده و جواد نکونام را تهدید به افشاگری و انتشار صوت‌هایش کرد!

بیانیه‌ای که فضا را ساکت نکرد!

باشگاه استقلال شب گذشته در حمایت از جواد نکونام، بیانیه‌ای را صادر کرد اما به نظر می‌رسد که این بیانیه نتوانسته تاثیرگذار باشد؛ چرا که بعد از این بیانیه بود که مهدی هاشمی‌نسب، گفت‌وگویی مجازی داشت و جالب آنکه هنوز نسخه کامل مصاحبه آتیلا حجازی منتشر نشده و به نظر می‌رسد که بعد از حواشی فصل گذشته استقلال و چالش‌های علی خطیر با جواد نکونام، حالا دعوا و تنشی جدید در راه است. نکته جالب‌توجه اینکه آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب جزو دوستان نزدیک جواد نکونام در سالیان گذشته بوده‌اند و حالا موضع‌گیری آن‌ها علیه سرمربی استقلال می‌تواند بیش از پیش جالب‌توجه باشد.

سکوت نکونام سرانجام می‌شکند؟

استقلال جمعه‌شب باید به مصاف ملوان بندرانزلی برود که هنوز درباره محل برگزاری این مسابقه، مناقشات ادامه دارد. در صورت برگزاری نشست خبری پیش از مسابقه و حضور جواد نکونام در این نشست، صحبت‌های سرمربی استقلال پیرامون اتفاقات 3-2 روز گذشته می‌تواند جذاب و البته جنجالی باشد. نکونام هفته گذشته از موضوع بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به عنوان یک سوال حاشیه‌ای یاد کرد و حالا با توجه به موضع‌گیری‌های مهدی هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی، به نظر می‌رسد که سرمربی استقلال کار سختی برای عدم پاسخگویی به مباحث مطرح‌شده دارد و باید دید چه زمانی سکوت نکونام درباره حواشی ایجاد شده خواهد شکست.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه