زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۴/۱۷
» اقتصادی » شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس
تاریخ انتشار : 2024/07/07 - 13:26
 کد خبر: 170973
 5 بازدید

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی هونگچی HS۷ به‌زودی به بازار عرضه شده و بالاتر از نسخه بنزینی خود قرار می‌گیرد. این شاسی‌بلند چینی با خودروهای کره‌ای مانند هیوندای سانتافه رقابت خواهد کرد.

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

امیرمسعود عابدین_ ‌پیش‌فروش هونگچی HS۷ پلاگین هیبریدی از ۱۱ جولای در چین آغاز و در انواع مدل‌های دو چرخ محرک و چهار چرخ محرک و همچنین شش و هفت نفره عرضه خواهد شد. در حال حاضر، نوع بنزینی هونگچی HS۷ در بازار موجود است.

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

در طراحی بیرونی، نوع PHEV در مقایسه با مدل بنزینی تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند. هونگچی HS۷، زبان طراحی این برند را با جلوپنجره مستطیلی شکل غول‌پیکر همراه با خطوط عمودی کشیده و چراغ‌های برجسته که دقیقاً در کنار جلوپنجره قرار دارند، ادامه می‌دهد. چراغ‌های جلو به شکل کشیده و عمودی طراحی شده‌اند. HS۷ همچنین دارای یک خط بلند قرمز رنگ روی کاپوت است که نشان اساسی هر خودروی هونگچی است.

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

نشان قرمز رنگ دیگری روی گلگیر حضور دارد. نمای جانبی به ما می‌فهماند که با SUV نسبتاً بزرگ و سه ردیفه مواجهیم. در نمای پشتی، یک چراغ متصل و هماهنگ با نمای جلو، اگزوز تقلبی و یک اسپویلر سقفی اسپرت را می‌بینیم. برای درک ابعاد، این خودرو ۱۴۷ میلی‌متر طویل‌تر، ۳۵ میلی‌متر عریض‌تر و ۳۰ میلی‌متر بلندتر از تویوتا هایلندر است. رینگ‌های پنج پره ۲۰ اینچی و درگاه شارژ در گلگیرهای عقب چپ و راست دیده می‌شود.

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

در داخل، چیدمان کلی با نسخه بنزینی سازگار است. در نگاه اول، صفحه‌نمایش مرکزی عمودی همراه با فرمان سه پره، صفحه‌نمایش کیلومترشمار و یک دسته‌دنده برجسته، چشم‌نواز است. کنسول وسط به یک پنل شارژ بی‌سیم و یک جالیوانی مخفی مجهز شده است.

صندلی‌های جلو از تنظیم برقی چند زاویه‌ای پشتیبانی می‌کنند. هر دو صندلی جلو و عقب به گرم‌کن، سردکن و ماساژور مجهزند.

شاسی‌بلند جدید هونگچی، رقیب خوش‌قیمت سانتافه /عکس

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی (مدل CA۴GC۲۰TDH-۴۲)، همراه با باتری‌های لیتیومی سه‌تایی ۲۰٫۱۴ کیلووات ساعتی CATL تأمین می‌شود. حداکثر قدرت این موتور ۱۶۳ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است. نوع دو چرخ محرک دارای برد الکتریکی خالص ۹۲ کیلومتر و نسخه چهار چرخ محرک دارای برد الکتریکی خالص ۸۳ کیلومتری است. علاوه بر این، موتور دو چرخ محرک دارای مصرف سوخت ۵٫۹۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است در حالی که مصرف سوخت نسخه چهار چرخ متحرک ۶٫۳۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

منبع: carnewschina


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.


دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , خودرو
ارسال دیدگاه